Det är så att man inte ska få blodstopp när det smattras iväg kulorSkönt bilhandlarhäng, knarkhantlangarhäng? Inte direkt svårt att justera in länken på en A168.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så att man inte ska få blodstopp när det smattras iväg kulorSkönt bilhandlarhäng, knarkhantlangarhäng? Inte direkt svårt att justera in länken på en A168.
Hur många dagar tog det för dig att få klockan? Sitter å väntar spänt på minFrån denna säljare http://m.ebay.com/itm/Casio-F91W-1-...uthentic-NM-/161490340511?txnId=1328168577006 Tror dock att jag helt enkelt fick fel, skall ju vara en blå som enligt bild så beställer du den så är det ju inte säkert att du får en grön.
Tog ett bra tag har jag för mig. Räkna med 2-3 veckor minst!Hur många dagar tog det för dig att få klockan? Sitter å väntar spänt på min
Jag använder den iallafall flera gånger i veckan!Alltså, använder ni era?
Nej. Min fru snodde min för några månader sedan men inte kommit för mig att beställa någon ny än. Får nog lägga en beställning snart. Kanske en guld variant. Men när jag hade den så använde jag den flitigt. Särskilt skönt när man är ute i snön med kidsen då den är så låg att den inte stör under vantar och klädlagren.Alltså, använder ni era?
Använde min mycket i början när jag grejade hemma. Den märks knappt av tack vare att den inte bygger nått eller väger nått. Nu är min g-shock dw5600 grejar klockan men den kan kännas i vägen ibland.Alltså, använder ni era?
Japp, åtminstone två-tre ggr i veckan. Som andra redan sagt... När jag behöver nåt praktiskt, lätt, som inte riskerar att slå i/haka i nånstans. Har också G-Shocks för såna tillfällen. Men precis som sagts så känns ju en G-Shock mer i vägen pga tjocklek.Alltså, använder ni era?
Hahaha!Hmm... man blir ju lite misstänksam (skämt skämt)
Riktigt bra combo!Var ju bara tvungen att beställa en jag också!
Här är den bredvid min morfars Seiko A127 (helt i stål och ett riktigt spänne).
Där behöver man inget dyrt värderingsintyg!Jag fick hem min idag
Tack! Lycka till med testet!Kul och intressant läsning! Var också tvungen att beställa en, 73kr inkl. frakt. Ska bli spännande att göra CASIo-testet!
Klockrent!
Citerar mig själv.Använde min mycket i början när jag grejade hemma. Den märks knappt av tack vare att den inte bygger nått eller väger nått. Nu är min g-shock dw5600 grejar klockan men den kan kännas i vägen ibland.
Ombyte förnöjerCiterar mig själv.
Terror klockan har blitt den nya grejar klockan, liten, tunn och lätt... aldrig i vägen! Min g-shock dw5600 känns bara klumpig och svettig i jämförelse, vad ska jag ha den till nu då?
Har den solar och multiband är jag spekulant på din g-shock.Citerar mig själv.
Terror klockan har blitt den nya grejar klockan, liten, tunn och lätt... aldrig i vägen! Min g-shock dw5600 känns bara klumpig och svettig i jämförelse, vad ska jag ha den till nu då?
Nej det är en vanlig dw5600, den får allt stanna kvar. Är man klock intresserad så måste man ju äga minst en g-shock!Har den solar och multiband är jag spekulant på din g-shock.