• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Terroristklockan...Casio F-91W

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Alltså, använder ni era?
Nej. Min fru snodde min för några månader sedan men inte kommit för mig att beställa någon ny än. Får nog lägga en beställning snart. Kanske en guld variant. Men när jag hade den så använde jag den flitigt. Särskilt skönt när man är ute i snön med kidsen då den är så låg att den inte stör under vantar och klädlagren.
 

Starship

Cartier
Fick min idag. När jag öppnade kuvertet tänkte jag ""Vad f*n. Den där kommer jag aldrig att använda." Men jag tvingade mig att byta ut Speedyn mot denna och nu börjar den kännas oväntat trevlig. Den är extremt lätt och tunn och kan kanske vara kul att snacka om vid fikat. Imorgon blir det mekaniskt igen.
 

Hampus.H

Omega
Hmm... man blir ju lite misstänksam (skämt skämt)
image.jpg
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Använde min mycket i början när jag grejade hemma. Den märks knappt av tack vare att den inte bygger nått eller väger nått. Nu är min g-shock dw5600 grejar klockan men den kan kännas i vägen ibland.
Citerar mig själv.
Terror klockan har blitt den nya grejar klockan, liten, tunn och lätt... aldrig i vägen! Min g-shock dw5600 känns bara klumpig och svettig i jämförelse, vad ska jag ha den till nu då?
 

frykk71

Breitling
Hej! Som ny medlem satt jag och läste igenom olika trådar och fastnade vid "terroristklockan" och beställde 2 st från ebay den 15/2 för 153 spänn totalt. Idag bara 7 dagar senare ligger de på hallgolvet när jag kommer hem. Gjorde "casio testet" och det var inga problem! Fick till och med 2 st maxell batterier på köpet (köpte 2 klockor). Kontentan är att "om det verkar för bra för att vara sant, så kan det ändå stämma" Tack för intressant läsning på sidan oavsett prisklass och målgrupp!
 

Bilagor

  • IMG_1788.JPG
    IMG_1788.JPG
    56.3 KB · Visningar: 99
  • IMG_1789.JPG
    IMG_1789.JPG
    32.8 KB · Visningar: 95
Topp