• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TerryTee

Köpte en Seiko Turtle av @TerryTee , det var en mycket smidig och och frikostig affär där jag tillexempel fick ett extra Nato köpet då Terry blev tvungen att dubbelchecka reserven en sista gång innan han skickade iväg den till mig, bara det en mycket sympatisk gest. Han är en 100 % goodguy helt klart! Och perfekt att göra sin första klockaffär med :)

Sålde min Tissot till TerryTee. Vi bestämde en plats som vi sågs på, affären gick väldigt smidigt. TerryTee är trevlig som fan och 100% good guy :)

Köpte två armband av TerryTee, trevlig och snabb i kommunikation, snabb på posta, varorna som beskrivet och bra inpackat så betyget blir toppen.

Sålt en kocka till @TerryTee . En kanongubbe, en trevlig affär hela vägen. Har bara gott o säga. Gör gärna fler affärer i framtiden. GG till 100%

Köpte klocka av @TerryTee

Grymt trevligt bemötande, snabb leverans och välpaketerat. Dessutom slängde han med ett bonusband i paketet. Skulle mer än gärna göra affär med honom igen!

Solklar goodguy!

Bytt klockor med @TerryTee
Allt som utlovat, bra packat, bra snack, inga som helst konstigheter och det blir säkerligen fler affärer i framtiden :)
110% GG

Köpte en oris av @TerryTee idag.
Trevlig pratstund som kunde hållit på i timmar när man väl började snacka klockor.
Ärlig och rak. 10/10 gg

Blir säkert fler affärer i framtiden:)

Tillbaka
Topp