• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TerryTee

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Sålde just en kamera till TT. Mycket trevlig affär med bra dialog och smidigt genomförande. Terry är 100% GG och jag gör gärna fler affärer framöver!
 

Oskar89

Cartier
Köpte en Squale av herrn med det fina efternamnet @TerryTee . Gick hur smidigt som helst med bra kommunikation och snabb leverans som vart välpackad och i perfekt skick. Rekommenderas starkt :)
 
Terry är en av de mest klockintresserade vänner jag har och att göra affärer med honom rekommenderar jag starkt till alla. Det inbjuder ofta till mycket trevliga samtal och är garanterat smidigt och trevligt rakt igenom.

Sålde en klocka till @TerryTee denna gång och gör självfallet gärna fler affärer i framtiden. Om inte det redan framgått så 120% GG
 

Pegelow

Breitling
Köpte min första klocka här på KS av Terry. Oerhört smidigt och med mycket trevlig ton rakt igenom.
Tack för omtanken för en nykomling som mig!
 
S

stewart

Guest
Köpt en klocka av @TerryTee,i skick som ny,mycket nöjd,helt klart en GG i min bok!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Gjort byte på distans med denne mycket trevlige forummedlem. Klocka helt enligt beskrivning och i princip ny, och den gode @TerryTee skickade dessutom med ett extra natoband.
Trevliga konversationer både före och efter affären. Definitivt en Goodguy som rekommenderas till 120%!
 
Topp