Absolut! Bara min OCD som felutlöser!Ok, är ju på utrikiska och syftar till en liten maskin så en annan stavning hade varit knasig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Bara min OCD som felutlöser!Ok, är ju på utrikiska och syftar till en liten maskin så en annan stavning hade varit knasig.
Slarvade, he he. Rättat nu.Men det står ju inte automation.
Innan jag hade kastat de pengarna (speciellt AP) på en klocktillverkare hade jag nog krävt att de skulle gjort det bättre!Aldrig riktigt tänkt på det tidigare men ligger något i det du säger, PP:n i första posten ser bra ut enligt mig dock. Tveksamt om jag hade stört mig på det själv men visst, hade säkert gått att göra bättre. Två exempel på det du menar.
![]()
![]()
Men visarna?
Då missförstod du nog tråden.Men visarna?De vill man inte se i sådan förstoring.
Vad är fel med visarna? OT men ändåMen visarna?De vill man inte se i sådan förstoring.
Men jag försökte ju fokusera på texten, visarna skrek för mycket på uppmärksamhet.Då missförstod du nog tråden.
Tack för att du delar med dig...Men jag försökte ju fokusera på texten, visarna skrek för mycket på uppmärksamhet.