• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The japan style - paketöppning

demondave

Rolex
Den där gillar jag verkligen, riktigt snygg! Precis som automataren bara kompassring och ingen magnetisk kompass i den väl? Lite synd, hade varit kul och totalt onödigt :)

Blir klart köpsugen när jag ser bilderna. Var köper man Seiko bäst online? Vad hamnar en sådan på tullad och fraktad?
 

Horologist

Cartier
Den där var riktigt imponerande! Får man fråga hur mycket herrn fick ge för pjäsen? :D
Grattis till ett bra köp!

Den där gillar jag verkligen, riktigt snygg! Precis som automataren bara kompassring och ingen magnetisk kompass i den väl? Lite synd, hade varit kul och totalt onödigt :)

Blir klart köpsugen när jag ser bilderna. Var köper man Seiko bäst online? Vad hamnar en sådan på tullad och fraktad?

Tot.Priset blev ca 3700 Sek.
Nä det är bara en vanlig kompassring, går lika lätt att ta ut kompassriktning med den ;)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Nyhet för mig. Cool. De där grejerna som sitter på motsatt sida boetten från kronan och kronografknapparna, vad är de? Är det bara skruvar för att den ska se extra toolig ut eller har de någon funktion?
 
Topp