Världens bästa klockan
Parachrom Hairspring och allt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu kan jag inget om cigarrer men jäklar vad nice det ser ut!
Den är riktigt bra den där! Har aldrig förr varit sugen på GS men det ändrade nu. Grattis! Ha en bra GTGKör en liten paketöppning av GS SBGH267 ifrån tidigare idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe jag är en av dom ibland när jag kommer med hundenVendernas jävla gata som vi döpt hållplatsen till efter att man alltid får vänta på folket som trycker för övergångsstället...
Premium.Världens bästa klockan
![]()
Framförallt om den är svensksåld och buren av känd stockholmarePremium.
Ja jäklar den var riktigt fin. Stort grattis till den @sherwan trevlig kväll på er GTG. Min inbjudan måste försvunnit i postnords händerKör en liten paketöppning av GS SBGH267 ifrån tidigare idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
18:00 smäller det. Det utlovas sprit,klockor, bikinibilder och ett par paketöppningar.![]()
Som någon sa: Dra benet i gruset vad frän tavla det där var!Kör en liten paketöppning av GS SBGH267 ifrån tidigare idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör en liten paketöppning av GS SBGH267 ifrån tidigare idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
400kr!!!Snygga klockor grabbar, hur avgör ni vem av er som får dra på sig bikinin? Vi kanske kan trissa upp det lite.
Jag bjuder 300:- till BCF om vi får se @sherwan i bikini!
Det är min 3227:aNice! vad är det för ref på den tjockare ingenjören? Den högra är en vanlig 3239 eller?
Det är min 3227:a
Sååå bra