• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

The many faces of vintage Alpina

Rejält patinerad Rough Wear landade igår!
IMG_7486.jpeg
IMG_7479.jpeg
IMG_7480.jpeg
IMG_7482.jpeg
IMG_7483.jpeg

IMG_3802.jpeg

Om någon skulle råka ha en sådan här Alpina (25,5mm boett med 12mm bandbredd) oavsett skick så skulle jag gärna vara intresserad och skulle gärna köpa en oavsett skick. Behöver en ny krona+hals för min svarta Alpina, så hoppas det är okej att jag frågar om det här i Alpina-tråden och tack på förhand och för fin tråd ✌️☺️

IMG_3802.jpeg

Om någon skulle råka ha en sådan här Alpina (25,5mm boett med 12mm bandbredd) oavsett skick så skulle jag gärna vara intresserad och skulle gärna köpa en oavsett skick. Behöver en ny krona+hals för min svarta Alpina, så hoppas det är okej att jag frågar om det här i Alpina-tråden och tack på förhand och för fin tråd ✌️☺️
Har tyvärr ingen just nu, men noterar behovet! Sjukt trevligt par det där med fina länkar!

Har tyvärr ingen just nu, men noterar behovet! Sjukt trevligt par det där med fina länkar!
Tack så mycket för komplimangen och att du har det i åtanke! ☺️Den vita gav jag till min bästa vännina och den svarta är den som jag behöver ny krona till; tanken är att de ska symbolisera ”ying och yang” på ett abstrakt sätt så den är extremt sentimental för mig så jag ser fram emot att någon dag kunna bära den igen 😁

Tillbaka
Topp