Och jag är ju inte ett dugg avis
Bjuckar på en bild från dagens promenad. Tamefan det bästa jag haft på min handled.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjuckar på en bild från dagens promenad. Tamefan det bästa jag haft på min handled.
sjukt snyggt!Bjuckar på en bild från dagens promenad. Tamefan det bästa jag haft på min handled.
Godjul!God jul Enicarnördar!
Så jäkla fin !
TackarSå jäkla fin !
Fel bezel men väldigt fin i övrigt
Du har varit snäll i år tydligenFamiljen vet vad jag vill ha till Jul.
Vad är det för modellnummer på den längst ner till höger?Du har varit snäll i år tydligen
Är lite osäker på vad vilket nummer som betecknar modellen men här kommer några bilder.Vad är det för modellnummer på den längst ner till höger?
Härligt. Jag har en liknande med med nummer 144-54-06 som jag gillar väldigt mycket! Hoppas du kommer gilla din lika mycket!Är lite osäker på vad vilket nummer som betecknar modellen men här kommer några bilder.
Mums!Bjuckar på en bild från dagens promenad. Tamefan det bästa jag haft på min handled.
Fantastiska!Här några nykomlingar, gott nytt!
Sentimentalt värde plus en cool Enicar skulle få mig att be någon av forumets eminenta hobbyurmakare om hjälp att ge den kärlek.Arvegods, tyvärr funkar den lite bristfälligt, startar och går men stannar efter en kort stund. Annars hade jag nog använt den, gillar urtavlan.
Ingen dum idé, vet du någon som tar sådana jobb?Sentimentalt värde plus en cool Enicar skulle få mig att be någon av forumets eminenta hobbyurmakare om hjälp att ge den kärlek.
Vart fixade du glaset? Pris?Nykomling som fått nytt glas.