Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart fin gammelomega inklämd bland vildgrisarna. Det är stil det!Viking skrev:Railmaster
Aurum skrev:Underbart fin gammelomega inklämd bland vildgrisarna. Det är stil det!Viking skrev:Railmaster
plattfot skrev:Aurum skrev:Underbart fin gammelomega inklämd bland vildgrisarna. Det är stil det!Viking skrev:Railmaster
Håller med. Den gode Viking radar upp godbitar som får en att rodna.
Om det känns för bra för att vara sant så är det antagligen så.Kettil skrev:Jag såg att det ligger en Ranchero i 18 k på Chrono24.
Jag trodde att dom endast fanns guldpläterade. Är det här för bra för att vara sant?
Elegant Geneve, är det 18K? Är det arvegods?Ruskprick skrev:Tillbaks från lagning och genomgång precis, skall bara leta rätt på en ny strap som passar originalspännet
Ariste skrev:Elegant Geneve, är det 18K? Är det arvegods?Ruskprick skrev:Tillbaks från lagning och genomgång precis, skall bara leta rätt på en ny strap som passar originalspännet
Sweet, även om de är vanliga på Tratten så ser man dem sällan på folk - elegant modell!Ruskprick skrev:Tack och japp! BA 132.0051..Ariste skrev:Elegant Geneve, är det 18K? Är det arvegods?Ruskprick skrev:Tillbaks från lagning och genomgång precis, skall bara leta rätt på en ny strap som passar originalspännet
Köptes begagnad i en butik på 80-talet.
Viking skrev:
Vacker tavlaurinvånaren skrev:Patinerad tavla![]()
Horologist skrev:Vacker tavlaurinvånaren skrev:Patinerad tavla![]()
på en vacker klocka
Sitter en CWC G10 med grönt natoband runt handleden.urinvånaren skrev:Horologist skrev:Vacker tavlaurinvånaren skrev:Patinerad tavla![]()
på en vacker klocka
Tack!va har du på handleden idag då?
Otroligt fin linnetavla på den, nyskick!_jonte skrev:Fan @Viking vilka godbitar du visar upp! Den Railmaster'n och Connie'n är ju helt underbara!
Kontrar med min högst modesta DeVille idag...
Charmigt, är det hammarautomat?urinvånaren skrev:Patinerad tavla![]()
Tack; ja den är riktigt fin. Lite väl fin till och med.. misstänker att den 'hottats' upp mer eller mindre någon gång. Å andra sidan är boetten lika crisp, så kanske den är ovanligt välbehållen bara.Ariste skrev:Otroligt fin linnetavla på den, nyskick!_jonte skrev:Fan @Viking vilka godbitar du visar upp! Den Railmaster'n och Connie'n är ju helt underbara!
Svårtcatt avgöra ibland, men med tanke på strukturen så är det inte vem som helst som kan göra en sån redial...jag tror den är välbevarad. Läcker!_jonte skrev:Tack; ja den är riktigt fin. Lite väl fin till och med.. misstänker att den 'hottats' upp mer eller mindre någon gång. Å andra sidan är boetten lika crisp, så kanske den är ovanligt välbehållen bara.Ariste skrev:Otroligt fin linnetavla på den, nyskick!_jonte skrev:Fan @Viking vilka godbitar du visar upp! Den Railmaster'n och Connie'n är ju helt underbara!
Sweet, var själv sugen men missade chansen...bra fångat och grattis!Dalomo skrev:Klippte Denkes seamaster från 70-talet. Känns som den kräver en liten inkörningsperiod.
Ariste skrev:Sweet, var själv sugen men missade chansen...bra fångat och grattis!Dalomo skrev:Klippte Denkes seamaster från 70-talet. Känns som den kräver en liten inkörningsperiod.
Den sitter perfekt på din handled, glöm det där med jättedinkor nu och njut av en riktigt manlig klocka...Dalomo skrev:Ariste skrev:Sweet, var själv sugen men missade chansen...bra fångat och grattis!Dalomo skrev:Klippte Denkes seamaster från 70-talet. Känns som den kräver en liten inkörningsperiod.
Tack! Gillar den men behöver vänja mig lite vid formatet som sagt.
Ariste skrev:Den sitter perfekt på din handled, glöm det där med jättedinkor nu och njut av en riktigt manlig klocka...Dalomo skrev:Ariste skrev:Sweet, var själv sugen men missade chansen...bra fångat och grattis!Dalomo skrev:Klippte Denkes seamaster från 70-talet. Känns som den kräver en liten inkörningsperiod.
Tack! Gillar den men behöver vänja mig lite vid formatet som sagt.![]()