Om det är på Suverän du sett dem kan man utgå från att de är bytta även de.Jag misstänkte väl det, men har även sett modeller med likadana visare på nätet.
Men omegavisare är det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är på Suverän du sett dem kan man utgå från att de är bytta även de.Jag misstänkte väl det, men har även sett modeller med likadana visare på nätet.
Va där din budget?Har snöat in på just vintage Omega på sistone och är riktigt sugen på att slå till på något men kunskapen är mycket begränsad. Söker en guldfärgad, stilren enkel klocka utan chronografer etc som ska vara åt det dressade hållet. Kan forumet hjälpa mig att hitta en början på vad man kan leta efter och vad man kanske ska undvika?![]()
Budget kanske max 20k? Men viktigaste är att inte göra bort mig och betala alldeles för mycket! Helguld eller guld på stål mindre viktigt.Va där din budget?
Är helguld viktigt för dig eller är guld på stål ett alternativ?
Har snöat in på just vintage Omega på sistone och är riktigt sugen på att slå till på något men kunskapen är mycket begränsad. Söker en guldfärgad, stilren enkel klocka utan chronografer etc som ska vara åt det dressade hållet. Kan forumet hjälpa mig att hitta en början på vad man kan leta efter och vad man kanske ska undvika?![]()
Tycker 168.022, 168.023 samt de två icke-kronometerversionerna är fina klockor.Budget kanske max 20k? Men viktigaste är att inte göra bort mig och betala alldeles för mycket! Helguld eller guld på stål mindre viktigt.
Lycka till!Tack för hjälpsamma svar! Nu har man lite att botanisera i!
Definitivt.Tror ni denna är ommålad? Tycker Swiss made sitter lite högt men rådfrågar er med mer erfarenhet och kunskap
![]()
Här kommer ännu en gammal tavla. Denna ser original ut, visst?
![]()