Ser stor ut, men 10 dagars manuellt verk är respekt.Den var inte helt ful!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser stor ut, men 10 dagars manuellt verk är respekt.Den var inte helt ful!!
Är den ny? Tror svågern har en liknande som jag köpte till honom för typ 3 år sedan.Oris är grymma i år
![]()
Ser stor ut, men 10 dagars manuellt verk är respekt.
Äntligen lite riktiga klockor och då är ni så packade så bilderna blir skit. Amatörer!!!;-)Lite omega
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser ju kanon ut! Oris har steppat upp big time!Grym size!!
![]()
Är det Omen guld eller bara plätterat?Grym size!!
![]()
Finns väl ingen som plätterar i denna prisklass 2015?Är det Omen guld eller bara plätterat?
Ser ju kanon ut! Oris har steppat upp big time!
Har inte sett ngt pris på denna därav frågan. Sett en hel del andra dress Oris med liiiiite guld på däremot.Finns väl ingen som plätterar i denna prisklass 2015?
Welcome to my worldDär satt den
![]()
Tänkte mest på att 10 dagars pwr och de detaljerna i tavlan i sig vittnar om att det är en satsning och inte en billig klocka. Ser den då ut som guld så utgår jag ifrån att det är Omen -guld.Har inte sett ngt pris på denna därav frågan. Sett en hel del andra dress Oris med liiiiite guld på däremot.
Tror eventuellt att de hade samma placering förra året?Misstänkte att Oris skulle slå på stora trumman med tanke på deras monterplacering i år. Inte besviken.
Ok. Jag fattar! Snygg som fan är den i alla fall!Tänkte mest på att 10 dagars pwr och de detaljerna i tavlan i sig vittnar om att det är en satsning och inte en billig klocka. Ser den då ut som guld så utgår jag ifrån att det är Omen -guld.![]()

I hall 1? Är inte lika säker på det.Tror eventuellt att de hade samma placering förra året?
Lite omega
![]()
Säkert fina men när de till och med skippar orange visare då känns det ju helt fel 
Åh tjejer vilka fina tjejer jag har aldrig sett tjejer i hela mitt liv wow wow wow!!!!
Tragiska kommentarer.
GRYM (leben) tråd! Förmodar att k0ltrasten nu har förvandlats till kräktrasten?![]()
![]()
Älskar småfulla, arga Fryken.
/Fisy rider
Nej, Omegorna ser ut så i årÄntligen lite riktiga klockor och då är ni så packade så bilderna blir skit. Amatörer!!!;-)
Är sanningen jobbig?Älskar småfulla, arga Fryken.
/Fisy rider