Vitguld för 180k......Tycker den här NOMOS ,med dom spinkiga ,visare är jätte fin .![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vitguld för 180k......Tycker den här NOMOS ,med dom spinkiga ,visare är jätte fin .![]()
Helt nykter faktiskt.![]()
Oris är fan inte dyra om man jämför med annat swiss made.16.900$ I Guld och 6.300$ i SS LE 110 Ex av varje.
//Bosse
Tycker den här NOMOS ,med dom spinkiga ,visare är jätte fin .![]()
Grymt! Ni verkar ha fått se och även klämma på lite av det ena och andra. Inte "bara titta i skyltfönster" som den muntra martinhook skrev så sarkastiskt häromledens. Ser fram emot fler bilder. Rock on!
Jag visste mycket väl om resan och att det fanns inträden till tillverkare bokat, men det kräver sina kontakter inom branschen vilket gänget har..
Inget en nobody får genom att säga till sin lokale AD.

Ta morgonflyget ner och häng med mig till Patek 10:30![]()
Bra idé, men åttanganden här hindrar.
Skulle varit nere om inte det kastats om rejält i veckan..
5711R, 500k?
Skit samma! Den ska ju sitta på länk i alla fall!!!Tack för en underbar dag! min sammanfattning blir i nämnd ordning:
Den gode
![]()
Den onde
![]()
Den fule
![]()
Bandet ser ut som ett fynd på Ebay.
Varför visas den då med fult plastband på säsongens viktigaste mässa?Skit samma! Den ska ju sitta på länk i alla fall!!!

Snart sommar. Då ska ju gummit på!!Varför visas den då med fult plastband på säsongens viktigaste mässa?![]()
Gummi är skönt men plast är svettigt, säger inte mer innan jag provat den.Snart sommar. Då ska ju gummit på!!
Jag är ganska övertygad att de även visar den med länk. Har ju visats en uppsjö av bilder med länken.Gummi är skönt men plast är svettigt, säger inte mer innan jag provat den.![]()
419Bra idé, men åttanganden här hindrar.
Skulle varit nere om inte det kastats om rejält i veckan..
5711R, 500k?
Tyvärr inte. Det hände torsdag kvällFan vad fett att Sebastian Bach och Tommy thayer spelar hos hublot! !!! Såg ni det?