• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

The resereportage 2015 - Basel

Kan ej klaga på S klass...

20150321_225440.jpg
20150321_225031.jpg
20150321_224508.jpg

Jävligt nice!

Det har teasats en del med Omega, men jag har inte sett så många bilder på deras klockor, eller har jag missat det ngnstans i tråden? Annars får ni gärna dumpa upp fler! :)
Vi fick en bra och informativ presentation av Omegas Svenske representant Claes, tyvärr är det stort tryck hos Omega så vi fick inte möjlighet att klämma på några klockor på plats.

Angående Google+Intel+Tag Heuer.

Jag tycker att det är nästan skrattretande hur vissa märken får panik över att inte ha en smart Watch då Apple visade sin.
Det är dömt att misslyckas. Vem köper en dyr (för den kommer bli dyr) smart Watch från Tag Heuer när Apple Watch finns?
De presenterade f ö ett luftslott, allt Biver sa var att "Kolla, vi är kompisar med Silicon Valley-folk". Inget annat sades. Finns ingen produkt.

Nej, premiumklocktillverkarna ska hålla sig till det de gör bäst, premiumklockor.
De som bör se upp är funktionsklockorna, t.ex. Suunto och Garmin. Liknande prisklasser.

Angående Google+Intel+Tag Heuer.

Jag tycker att det är nästan skrattretande hur vissa märken får panik över att inte ha en smart Watch då Apple visade sin.
Det är dömt att misslyckas. Vem köper en dyr (för den kommer bli dyr) smart Watch från Tag Heuer när Apple Watch finns?
De presenterade f ö ett luftslott, allt Biver sa var att "Kolla, vi är kompisar med Silicon Valley-folk". Inget annat sades. Finns ingen produkt.

Nej, premiumklocktillverkarna ska hålla sig till det de gör bäst, premiumklockor.
De som bör se upp är funktionsklockorna, t.ex. Suunto och Garmin. Liknande prisklasser.

Instämmer. Tag Heuer har förstört mycket av sitt varumärke, och ännu mer nu... Märket har egentligen bara gått utför sedan Tag köpte Heuer.

Tillbaka
Topp