Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En s.k. åderpåle va?
Precis! Så sjukt! Men galet cool klocka.
Vi fick en bra och informativ presentation av Omegas Svenske representant Claes, tyvärr är det stort tryck hos Omega så vi fick inte möjlighet att klämma på några klockor på plats.Jävligt nice!
Det har teasats en del med Omega, men jag har inte sett så många bilder på deras klockor, eller har jag missat det ngnstans i tråden? Annars får ni gärna dumpa upp fler!![]()
Den vita känns väldigt Richard Mille...Lite Hublot
![]()
Mycket trevlig klocka, Oris har lagt ned mycket tid och pengar på att skapa ett domed safirglas som sitter på klockan, stort habegär på den!Kan mycket väl vara bästa Basel-släppet, förutom möjligtvis Tudor-inhouse.
Tyvärr inteBlev det inget Zenith? Om ni ska dit så fråga varför de enda bärbara klockorna kategoriseras som damklockor.![]()
Är det ett fickur till höger i bild?Bra Patek kit. Har beställt 2.
![]()
Vi fick en bra och informativ presentation av Omegas Svenske representant Claes, tyvärr är det stort tryck hos Omega så vi fick inte möjlighet att klämma på några klockor på plats.
Nyckelring gvsÄr det ett fickur till höger i bild?
Angående Google+Intel+Tag Heuer.
Jag tycker att det är nästan skrattretande hur vissa märken får panik över att inte ha en smart Watch då Apple visade sin.
Det är dömt att misslyckas. Vem köper en dyr (för den kommer bli dyr) smart Watch från Tag Heuer när Apple Watch finns?
De presenterade f ö ett luftslott, allt Biver sa var att "Kolla, vi är kompisar med Silicon Valley-folk". Inget annat sades. Finns ingen produkt.
Nej, premiumklocktillverkarna ska hålla sig till det de gör bäst, premiumklockor.
De som bör se upp är funktionsklockorna, t.ex. Suunto och Garmin. Liknande prisklasser.