• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The resereportage 2015 - Basel

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ni fick inte möjlighet att titta på Longines Pulsometer chronograph?
Aldrig set mig som spekulant på Longinesklockor men den modellen gjorde mig lite intresserad, skulle vara intressant att höra om den höll i verkligheten med.
Dessvärre inte
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Både Porsan och Målarn har nu lämnat oss.

Jag o Kolis sitter på budgetalternativet där allt startade tidigt i fredags morse.

image.jpg
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Jag har kommit med lite glada tillrop i tråden men känner att en ordentlig uppskattning är på sin plats.
Ni har verkligen lagt ner ett jättejobb på att tanka upp bilder och tagit er tid att svara på frågor.

Uppskattar verkligen att ni visat upp bredden på mässan och att vi fått se klockor som vi inte skulle sett annars, vi som följer vanliga mainstream sajter.
Det har verkligen kännts som jag varit på plats, live tråd som verkligen gör rätt för namnet.

Så, här kommer en hel påse med kärlek från mig. :heart:

Hoppas ni är lediga imorgon så ni hinner sova ut och smälta alla intryck i lugn och ro.

Tack! :)
 

Sond

Patek
Rent allmänt tycker jag det var ovanligt många fina klockor som släpptes i BASEL 15. Men frågan är om inte Arnold & Son och deras klassiska Perpetuell Moon ändå slår nykomlingarna? Det är ju helt enkelt en fantastisk klocka. Men nya YM och ett par av PP:s nya går ju inte av för hackor... Svårt det här med klockor..:)
 
Topp