• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"The Resereportage" Basel! 2014

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Fast nu frågade jag mig själv och inte dig ;-)


Vafan som att stå på affären och fråga sig själv högt bland folk " skall jag möjligen inhandla muzzli eller corn flakes????" Då skulle jag iaf svara "du skall handla myssli för det är gott med fil och nyttigare än flakes" och nu befann vi oss i en liknande situation kring klockor fast på Internet då därav svaret!
 
He
Vafan som att stå på affären och fråga sig själv högt bland folk " skall jag möjligen inhandla muzzli eller corn flakes????" Då skulle jag iaf svara "du skall handla myssli för det är gott med fil och nyttigare än flakes" och nu befann vi oss i en liknande situation kring klockor fast på Internet då därav svaret![/quot
Helt okej jag börjar sammla på myssli för det är nyttigare ;-) Goda råd är dyra..
 
Helt rätt! Är riktigt sugen på den där. Inte för det löjliga nypriset, men när den kommer på begmarknaden så kanske det blir en.

Nypriset på en BB är väl högst rimligt för att inte säga riktigt bra t.om tycker jag,...

25 på läder och 28 på länk...

Får man fråga vad du tycker vore rimligt pris för dom?
 

Målarn

The Steak
Glömt en hel del bilder...

Ulysse Nardin

20140329_125728.jpg
20140329_125723.jpg
20140329_125712.jpg
20140329_125705.jpg
20140329_125702.jpg
 

meo_swe

Audemars
Än en gång, ett STORT tack för detta reportage. Ni är grymma!
Man blir ju sugen på att sälja både familjen och en njure och köpa ett par klockor därifrån....
 

Isodor

Audemars
Tack Målarn, bra bilder!! :D

Kan lätt tänka mig köpa nya OP till tjejen .. Någon som har koll på priset?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Casio kanske inte vinner bästa nya modell, men de vinner coolaste "byggnaden" i alla fall. :D
 
Topp