• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"The Resereportage" Basel! 2014

Och nu bilden ni alla väntat på. Den här bilden är för oss klockidioter vad Nirvana är för buddisterna och fri buffé på Viking Line är för finnarna.........hjärtat på Rolex i Basel...

image.jpg

Kan ni berätta mer om privatvisningarna hos Rolex och Omega? :) vad hände under dessa 40 respektive 50 minuter?

Kan säga såhär... Vi fick testa Alla Rolex och Tudor vi ville :)!!!
Inga bilder tyvärr...

Och hos Omega fick champagne i mängder + info om nya modeller osv. Dem hade en Platina SM300 som vägde 500gram och kostade närmare halv miljonen, men dem skulle försöka banta klockan med iaf 40gram :D hahah!!

Nu när jag sett dessa 55miljoners klockor, så frågar jag mig själv om man kalla sig samlare eller ens intresserad av klockor om man bara har massa simpla klockor i hundra till femhundratusen kronors klassen?

Nu när jag sett dessa 55miljoners klockor, så frågar jag mig själv om man kalla sig samlare eller ens intresserad av klockor om man bara har massa simpla klockor i hundra till femhundratusen kronors klassen?

Vad menar du? Man kan samla kapsyler och kalla sig för samlare... man kan ju bevisligen tom samla på Seiko och bli kallad för samlare :D

Tillbaka
Topp