• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

theargonaut

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Köpt en Vintage Svalan, skick enligt beskrivning och smidig affär. Skickade även med ett strap utan kostnad, GG
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Köpte en vintage svalan av @theargonaut . Klockan överenstämde mycket väl med beskrivning. Snabb och mycket trevlig kontakt, snabbt skickat. Inga konstigheter alls. Rekommenderas, 100% goodguy!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffade @theargonaut hemma hos honom över en kaffe och trevligt klocksnack, en Omega följde med mig hem.
Mycket trevlig och entusiastisk herre som man handlar tryggt av. 110% GG
 

burner

Panerai
2-Faktor
Smidig affär, trevligt bemötande. Köpte en vintageklocka åt en kollega på distans. Skickades dagen efter. Bra packad, beskrivning och bilder i annonsen stämde väl överens med skick på klockan :)
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Känns nästan överflödigt att fylla denna trevliga herres Goodguy-tråd. :)
Minst mitt 3e köp från Theargonaut, alltid lika enkelt och trevligt! Goodguy!
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Gjort några trevliga affärer med @theargonaut under hösten och vintern så dags för lite referens.
Samtliga tillfällen har det gått otroligt smidigt och enkelt, det är raka puckar och god kommunikation hela vägen.
Toppklass på denna herre med sina coola klockor och tillbehör.
 
E

editime

Guest
@theargonaut är en 100 % säker person att göra affär med, ingen tvekan om det. Men idag gjorde han en onödig och obefogad grej när han kladdade ned min i övrigt helt fläckfria referenstråd med ett bittert inlägg. Detta gjorde han då jag missade att jag bett om att få köpa en mögelvintage för 300:- av honom, jag bad då ödmjukt om ursäkt och förklarade läget som var att det uppstått en privat situation som gjorde att jag inte haft tillgång till KS, simple as that. Men detta ledde alltså till en sur kommentar. Säger kanske inte något om personens pålitlighet, men desto mer om småaktigheten och och sympatin :eek:
 
E

editime

Guest
Update: Nu visar @theargonaut mer av en tråkig sida, när flertalet av hans vänner går in och gillar hans bittra kommentar i min referenstråd, alltså folk som jag aldrig ens pratat med/om. Snyggt eller inte, ”you be the judge...”
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
@theargonaut är en 100 % säker person att göra affär med, ingen tvekan om det. Men idag gjorde han en onödig och obefogad grej när han kladdade ned min i övrigt helt fläckfria referenstråd med ett bittert inlägg. Detta gjorde han då jag missade att jag bett om att få köpa en mögelvintage för 300:- av honom, jag bad då ödmjukt om ursäkt och förklarade läget som var att det uppstått en privat situation som gjorde att jag inte haft tillgång till KS, simple as that. Men detta ledde alltså till en sur kommentar. Säger kanske inte något om personens pålitlighet, men desto mer om småaktigheten och och sympatin :eek:
Du inser att din kommentar är helt ointressant för denna tråd? Theargonaut skötte vad jag kan se allt i er affär men du gjorde bort dig? Han beskrev sakligt hur du betedde dig och då skriver du i hans referenstråd? Äg ditt misstag och var inte småaktig Dina inlägg ovan gör dig verkligen inget gott.
 
E

editime

Guest
Du inser att din kommentar är helt ointressant för denna tråd? Theargonaut skötte vad jag kan se allt i er affär men du gjorde bort dig? Han beskrev sakligt hur du betedde dig och då skriver du i hans referenstråd? Äg ditt misstag och var inte småaktig Dina inlägg ovan gör dig verkligen inget gott.

.
 
Senast redigerad av en moderator:

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Update: Nu visar @theargonaut mer av en tråkig sida, när flertalet av hans vänner går in och gillar hans bittra kommentar i min referenstråd, alltså folk som jag aldrig ens pratat med/om. Snyggt eller inte, ”you be the judge...”
Avtal ska hållas och du höll inte din del, är väl ungefär det som GG-trådarna är till för?
 
Topp