• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

theargonaut

E

editime

Guest
Avtal ska hållas och du höll inte din del, är väl ungefär det som GG-trådarna är till för?
Självklart ska avtal hållas :) Nu var det speciella omständigheter, vilket jag bad så mycket om ursäkt för. Kunde inte ana att han skulle ordna en mob för 300:-, men det säger en hel del, så jag släpper pucken.
 
E

editime

Guest
Avtal ska hållas och du höll inte din del, är väl ungefär det som GG-trådarna är till för?
Klart avtal ska hållas. Sen kan ju saker och ting hända oförutsett, eller hur? Vilket det gjorde och det ursäktades ödmjukt. Det handlade om att jag inte kollade KS för jag var hos min sjuka farmor, på aktuen.

Men nu drar karln igång en mob mot mig, för en klocka för 300:- men jag lär av misstagen och förstår att man ska hålla sig borta från en del folk.

Ha det gott mögelsuckare! :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
@theargonaut är en 100 % säker person att göra affär med, ingen tvekan om det. Men idag gjorde han en onödig och obefogad grej när han kladdade ned min i övrigt helt fläckfria referenstråd med ett bittert inlägg. Detta gjorde han då jag missade att jag bett om att få köpa en mögelvintage för 300:- av honom, jag bad då ödmjukt om ursäkt och förklarade läget som var att det uppstått en privat situation som gjorde att jag inte haft tillgång till KS, simple as that. Men detta ledde alltså till en sur kommentar. Säger kanske inte något om personens pålitlighet, men desto mer om småaktigheten och och sympatin :eek:
Skrev bara vad som skett i din GG-tråd, vilket ju är poängen med dessa referenstrådar...
Screenshot_20200310-161929_Chrome.jpg
 
E

editime

Guest
Uppenbart att det är du som gjort

ja, jag gjorde fel. Men det berodde på att jag inte var inne på KS pga min farmors mående. Detta har jag ursäktar ödmjukt.
Det är inte det diskussionen nu handlar om, utan om din kompis agerande. Som är himla onödigt & som inte gynnar någon. Eller hur?
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
ja, jag gjorde fel. Men det berodde på att jag inte var inne på KS pga min farmors mående. Detta har jag ursäktar ödmjukt.
Det är inte det diskussionen nu handlar om, utan om din kompis agerande. Som är himla onödigt & som inte gynnar någon. Eller hur?


Nej, det handlar om att du inte kan sköta en affär, och kommer med någon slags ursäkt EFTER det att argonauten skrivit i din tråd. Kan vara läge att inleda med ”jag ber så hemskt mycket om ursäkt men x och x hände” - inte ”jag slog till på ett annat ur” efter att avtal uppkommit. Du har gjort dig förtjänt av det sakliga inlägg som skrivits i din tråd. Ditt beteende därefter är högst märkligt dock.

Jag är bara intresserad av att veta vem man kan göra affärer med, du är inte en sån person. Nu lämnar jag detta. :)
 
E

editime

Guest
:banghead:
Nej, det handlar om att du inte kan sköta en affär, och kommer med någon slags ursäkt EFTER det att argonauten skrivit i din tråd. Kan vara läge att inleda med ”jag ber så hemskt mycket om ursäkt men x och x hände” - inte ”jag slog till på ett annat ur” efter att avtal uppkommit. Du har gjort dig förtjänt av det sakliga inlägg som skrivits i din tråd. Ditt beteende därefter är högst märkligt dock.

Jag är bara intresserad av att veta vem man kan göra affärer med, du är inte en sån person. Nu lämnar jag detta. :)
Du har inte rätt i det du skriver.
Men Klokt av dig att lämna detta. Efter att du lagt flera timmar åt att lägga dig i något som inte rör dig öht haha..
 

VintageJesus

Cartier
2-Faktor
100% goodguy , trevlig affär rakt igenom, för att inte tala om hur bra klockorna va inpackade! Kanon nöjd gör gärna affär igen.
 

Puuhfy

Breitling
Köpt klocka av theargonaut.
Klockrent!
Snabb kommunikation, snabb att skicka iväg och objekt som utlovat.
Rekommenderas varmt!
 

Ljungen

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte vintage omegaspänne och armband av theargonaut, mycket god kommunikation och smidigt. 100% GG!
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Andra gången affär görs med @theargonaut. Denna gång en bytesaffär f2f. Sammanfattningsvis en trevlig och smidig affär med god kommunikation.
 

Canee

Cartier
2-Faktor
Köpte en Svalan av @theargonaut. Levererades otroligt väl förpackad och skicket överträffade mina förväntningar. Extra plus för att den tickade och gick på rätt tid när den anlände! :)

Gör mer än gärna affärer igen, 100 % gg.
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Köpte en Omega Seamaster av @theargonaut. Helt klart 100% GG. Otroligt enkel och bra i kommunikationen och klockan levererades mycket väl inpackad. Trevlig affär på alla sätt och vis. Skulle gärna göra om det igen. :)
 

Fillesmurfen

Breitling
Köpt en billigare Svalan av @theargonaut, allting gick otroligt smidigt med väldigt bra paketering och snabb respons. Vid leverans så tappade klockan tyvärr lite väl mycket tid, men säljaren var väldigt generös och erbjöd sig en kompensation direkt. Supertrevlig säljare, 100% GG.
 

Psykel

Patek
Köpte en fin West End Watch. Klockan dök upp välpackad dagen efter. Grymt snabbt och proffsigt hanterat! Rekommenderas starkt, 100% good guy!
 

Dr.Glas

Omega
Köpte Tropic. Snabb, smidig affär, beskrivning av bandet helt korrekt, skickade snabbt efter betalning. Kort sagt inga invändningar, skulle inte tveka att göra affär igen.
 
Topp