• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TheTaleTeller

Köpte precis en klocka i det dyrare segmentet och är väldigt nöjd!
Han är den ärligaste säljare jag stött på och en j*vligt trevlig kille! Absolut goodguy!!! :D

Nyligen köpt en klocka av TheTaleTeller och kan bara säga att hela affären förflöt ytterst smidigt. Trevlig att ha att göra med samt snabb med svar vid frågor. Rekommenderas 100%.

Sålt en dyrare pjäs på distans till TheTaleTeller. Klar och tydlig kommunikation rakt igenom affären, skolboksexemplar helt enkelt. Jag gör gärna fler affärer herrn, en good guy:)

En mycket seriös affär, från båda håll, utförd med TTT! Total gentleman, och utförd med bästa hederskodex enligt mig. Dom bästa rekommendationer från mig!

Köpt ett NATO av helt klart finare sort av TheTaleTeller. Snabbt, smidigt och leverans i toppskick - precis som affärer ska vara! GG i min bok!

Tillbaka
Topp