• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TheTaleTeller

E

EltonBelton

Guest
@TheTaleTeller är en mycket trevlig kille! Efter några dagars dialog om ett köp/bytesaffär i det högre prissegmentet bestämde vi oss för att åka halvvägs var genom vårt avlånga land för en f2f affär. Allt gick som planerat, inga konstigheter. Klockan var som beskrivet och affären gick smidigt. Rekommenderar varmt och ses gärna i femtiden när tillfälle ges :)
 

EjH

Omega
Hjälpte en vän att köpa sin första Rolex. Och TTT vad förstående, hjälpsam och service medveten. Kan rekommenderas till 100%. :)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Köpt lifestyle-produkt av mig. Snabb och rak kommunikation utan krångel. Omedelbar betalning och en precis så exemplarisk köpare man kan önska. Bara gott att säga!
 

SCM

Cartier
2-Faktor
Genomförde F2F-affär under en fika med mycket trevliga @TheTaleTeller idag. Mycket noggrann och seriös herre med koll på klockor! Ger mina varmaste rekommendationer för affärer med honom, 100% Good Guy, öppen, ärlig och bra kommunikation genom hela affären! Ett föredöme som jag gladeligen skulle göra fler affärer med!
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Gort affär f2f med denna genomtrevliga herre.
Fantastiskt bra, trevlig och snabb kommunikation genom hela processen.

Allt var precis som utlovat med avseende på klockans skick etc.

Sammanfattningsvis kan det inte bli bättre än såhär och jag gör mer är gärna fler affärer med @TheTaleTeller i framtiden.
 
Topp