• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

thetaliban

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte ett ur i högre prisklassen. Betalde före leverans.
Mer än nöjd med både uret och @thetaliban som säljare 100% GG från start till mål. Gör mer än gärna fler affärer i framtiden.
 

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Gjorde en smidig F2F deal på en ruggigt vass Day Date 18238 med @thetaliban. Riktigt trevlig herre som dessutom bjöd på ett gott snack. Stort plus för att han tog sig tid att svara på alla mina frågor innan affär. 100% Good guy!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Köpt Rolexklocka av herrn i fråga, det gick mycket smidigt och supertrevlig kille som jag gärna gör affär med igen, 100% Goodguy!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Lekte mellanhand och hjälpte en kompis på annan ort köpa av Senior Taliban. Gick jäkligt smidigt, tillmötesgående och flexibel.
Styrde upp så jag och taliban träffades och kompisen va med på videolänk.
Kommer klart handla av han igen om jag får möjlighet!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Några år senare var det dags igen att göra affärer med @thetaliban. Denna gång en bytesaffär i den högre prisklassen.

Allt gick smidigt och enligt plan, och även denna gång var det förbaskat trevligt

Allt gott
 
Topp