• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Timefactorstråden

Bär den bara på nato.
BFE07BAD-63FA-4D4B-8007-8DBE9D60D0B4.jpeg
 
Någon som knep en sån limiterad med Aventurine tavla idag?
Jag låg på refreshknappen och hade lagt beställningen efter typ 10 sekunder och tryckte på köp-knappen... SLUT!

🤪🤬😭

Uppdatering: Har försökt varenda söndag han haft öppet att knipa en. Mission Impossible. Nu ger jag upp. 😒

 
Senast ändrad:
Råkade just se att TimeFactors har en ny batch Smiths på gång. Stängt just nu, öppnar 31/7. Max. 2 per kund. :)
 
Är riktigt sugen på att nypa en baby speedbird, ni som beställt direkt från timefactors såhär post brexit, hur har det fungerat med tull osv?
 
Liten fråga, har någon haft sin timefactors på sevice/översyn?
Var i så fall o kostnad? Min lokala urmakare ville inte ta sig an den.
Klockan i fråga är en speedbird 3 från 2008 och går lite sakta, vore roligt om den hamnar på armen igen.
 
Liten fråga, har någon haft sin timefactors på sevice/översyn?
Var i så fall o kostnad? Min lokala urmakare ville inte ta sig an den.
Klockan i fråga är en speedbird 3 från 2008 och går lite sakta, vore roligt om den hamnar på armen igen.
Har inte behövt serva min Smiths än, men ...

Jag antar att det är ett vanligt ETA-verk? (De har Sellita SW200 numera.)
Borde ju de flesta urmakare kunna serva, så lite konstigt att de vägrade tycker jag.

Tyvärr är det här det vanliga dilemmat för billigare klockor; priset för service lär ligga på ungefär vad en ny klocka kostar, eller mer. :confused:
 
Ingen som rovat någon dinka från Eddie sista året?

Timefactors kanske är en worst kept best secret eller något som bara anglofiler går igång på.
 
Tillbaka
Topp