helmert
Basic
Oj, det är ju grymt bra. Jag hade också svårt att välja, den svarta är riktigt snygg!Jag kollade första dygnet...och då har jag för mig att det var någon sekund plus...vilket är fantastiskt i min värld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, det är ju grymt bra. Jag hade också svårt att välja, den svarta är riktigt snygg!Jag kollade första dygnet...och då har jag för mig att det var någon sekund plus...vilket är fantastiskt i min värld.
Snyggt. Jag tog också av läderbandet det första jag gjorde - inget direkt fel på det men jag tycker inte att det riktigt flyger.Bär den bara på nato.![]()
Tänker du på PRS-29A?Råkade just se att TimeFactors har en ny batch Smiths på gång. Stängt just nu, öppnar 31/7. Max. 2 per kund.
![]()
Smiths
The home of Smiths, Precista, Speedbird, Dreadnought and Sewills watches. High Quality, affordable watches plus a wide range of straps.www.timefactors.com
T.ex., och AM. Men de har Everest och Navigator också, och ett par modeller till. Har inte koll på exakt vilka, men jag tror de flesta var utsålda tidigare?Tänker du på PRS-29A?
Sugen på någon speciell?T.ex., och AM. Men de har Everest och Navigator också, och ett par modeller till. Har inte koll på exakt vilka, men jag tror de flesta var utsålda tidigare?
Nej, det var bara ett tips för andra intresserade. Jag har en PRS-29AM redan. (Med ETA 2801, de nya har Sellita SW210)Sugen på någon speciell?
Snabb och smidig leverans med UPS men 25% moms (och en administrationsavgift på någon hundring) tillkommer.Är riktigt sugen på att nypa en baby speedbird, ni som beställt direkt från timefactors såhär post brexit, hur har det fungerat med tull osv?
Har inte behövt serva min Smiths än, men ...Liten fråga, har någon haft sin timefactors på sevice/översyn?
Var i så fall o kostnad? Min lokala urmakare ville inte ta sig an den.
Klockan i fråga är en speedbird 3 från 2008 och går lite sakta, vore roligt om den hamnar på armen igen.