• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Timefactorstråden

Nu har Eddie fått prototyper för nya kronografen:
FB_IMG_1544920249605.jpg

FB_IMG_1544920242380.jpg
Jag tar en Panda! Perfekt att komplettera min andra Smiths med.
402208E3-77B7-4987-A012-64005AC6D64E.jpeg

Ser ju kanon ut. Ge oss dina intryck, tack.
Skall känna lite på den först, kanske kan peta ner en liten mini-recension sen :)

Första intrycket är dock jättebra. Finishen är enkel men kvalitén hög. Skönt med en mindre klocka men som ändå känns rejäl och har lite wrist presence. Bra drag i lumen och fin fin AR. Det jag inte gillar är att länken är lite för bred och claspen för stor.

Finns lite fler bilder i den stora paketöppningstråden :)

Där dök den upp. Timefactors Smiths Everest 36mm PRS-25.
01861BDE-24C8-4EA7-B063-752B13BA9561.jpeg
Oj, redan.. Kul! Den är riktigt j-a snygg! Blir lite avundsjuk nu..
Angående länken så tror jag att Eddie var inne på att han kanske skulle sälja lösa länkar av nästa modell som går från 20 till 16. De skulle dock inte bli tillgängliga förrän när nästa modell släpps. Återstår att se om det blir så..

Oj, redan.. Kul! Den är riktigt j-a snygg! Blir lite avundsjuk nu..
Angående länken så tror jag att Eddie var inne på att han kanske skulle sälja lösa länkar av nästa modell som går från 20 till 16. De skulle dock inte bli tillgängliga förrän när nästa modell släpps. Återstår att se om det blir så..
Jag hoppas på det iallafall. Tror den hade blivit snudd på perfekt med 20-16 länk med ett mindre lås.

Är väldigt nöjd med min klocka från Timefactors, kan nog bli fler... :) ...ingen som shoppat i vinter? Timefactors gör mig glad att jag har smala armar! :)

IMG_6198.JPG
IMG_6193.JPG

PRS-29AM

Bilagor

• IMG_6201.JPG
    IMG_6201.JPG
    187.1 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Är väldigt nöjd med min klocka från Timefactors, kan nog bli fler... :) ...ingen som shoppat i vinter? Timefactors gör mig glad att jag har smala armar! :)

IMG_6198.JPG
IMG_6193.JPG

PRS-29AM
Fin! Kan nog dock bli svårt att handla i vinter, det senaste jag har hört är att butiken är nedstängd på obestämd tid p.g.a. sjukdom. Han har haft problem ett tag och drog ner på takten men tydligen räckte det inte och han är numera sjukskriven på heltid.

Edit: Ser nu att inlägget var från februari. :banghead:

Fin! Kan nog dock bli svårt att handla i vinter, det senaste jag har hört är att butiken är nedstängd på obestämd tid p.g.a. sjukdom. Han har haft problem ett tag och drog ner på takten men tydligen räckte det inte och han är numera sjukskriven på heltid.

Edit: Ser nu att inlägget var från februari. :banghead:
Ja, det är verkligen sorgligt, och det är bara att hoppas att Eddie kommer på benen igen.

Tillbaka
Topp