• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på tv-serie

"The Iris Affair" på SkyShowTime.
Endast sett första avsnittet men det verkar lovande.

1000005638.jpg
Jag pudlar. Se inte denna. Ruskigt seg....

Senast ändrad:
Gillar ni feelgood så vet jag inte om The Detectorists från BBC är missad av er? Bara introt med musiken gör en glad. Tre säsonger dessutom. När folk frågar mig vad den handlar om så säger jag mest inget alls.

Har sagt tidigare att det här är bästa tipset i tråden. Tips om något som går under radarn.

Såg att det släppts en serie som "är det bästa sedan..." och liknar Detectorists i känslan.

Sett fyra av sex avsnitt, är såld. Många kända ansikten.

Går inte se i Sverige på någon kanal, än.

Slow Horses (Apple TV), har just sett alla fem säsongerna (sjätte på gång). Både min bisittare och jag tyckte den var riktigt bra.

Sett första avsnitten på Dutton Ranch (går ej se på någon kanal än).

Känns kvalitetsmässigt som tidigare Yellowstone. Milsvid skillnad mot tidigare skit-spinoffen Marshals.

Kul!

Finns ingen anledning att tipsa för alla känner till den.

Men första säsongen av Kastanjemannen var riktigt bra.

Bara sett 2 avsnitt av andra säsongen.

Mycket bra. Mycket.

Lägg undan telefonen och kolla. Kan omöjligt bli besviken.

Hoppas jag. Är fyra avsnitt kvar. 😁

I leran.
Handlar om ett argentiskt kvinnofängelse med allt vad det innebär.
Sen som redan nämnts: Kastanjemannen är riktigt fängslande. Harry Hole gillade jag också

Instämmer att Marshall inte var den bästa idén som Taylor sheridan vart inblandad i,men han har gjort väldigt många bra serier, en av dessa är the madison
Med Michelle pfeiffer

Tillbaka
Topp