• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips/råd present till frugan? Max 60k

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den perfekta dinkan utifrån dina och din frus önskemål är definitivt Omega Aqua Terra Master Co-axial i 38,5mm! Köp den med blåa tavla, så jävla go’ är den.

Edit: glömde att det helst skulle vara guld stål twotone. Ursäkta mig!
9361CE13-B898-4F1B-A208-8830C75EE0F3.jpeg
 

Boozer_87

Panerai
Den perfekta dinkan utifrån dina och din frus önskemål är definitivt Omega Aqua Terra Master Co-axial i 38,5mm! Köp den med blåa tavla, så jävla go’ är den.

Edit: glömde att det helst skulle vara guld stål twotone. Ursäkta mig!
9361CE13-B898-4F1B-A208-8830C75EE0F3.jpeg

Ändrade ju detta just för att inte missa såna här fina klockor du tipsade Om, clean och med en sjukt fin tavla. Bock och bug
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Cartier, världsklass till damer , finns mkt i tex guld / stål inom din budget, bara söka på chrono24 ...
 

Boozer_87

Panerai
Nja, jag tycker nog att den ser ganska maskulin ut. Jämför med Rolex Submariner tvåton med blå tavla och blå vridring. Nu kanske just den faller bort pga priset men den känns mycket mer unisex. Men du kanske kan hitta en begagnad för budgeten?
Har inga problem med att köpa beg, dock helst mint och då brukar det dra iväg tyvärr.
 
Topp