Ha nycklarna i höger ficka om du brukar bära ungen på vänster arm. Blir ett jädra meck vid ytterdörren annars...
Grattis!
Typ bästa tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha nycklarna i höger ficka om du brukar bära ungen på vänster arm. Blir ett jädra meck vid ytterdörren annars...
Grattis!
Vattenkokare med förinställda grader FFS. Ovärderlig både till ersättning och välling.Kom på en sak till ifall ni får för er att köra ersättning istället för amning så ha en termos med kokt vatten och en kanna kallt vatten sen en behållare med avdelare där ni förberett med så många mått i varje fack de behövs för en flaska så slipper ni gå upp och klydda på natten
Det där var helt galet på så många sätt. Först och främst köper man en rejäl barnvagn från början men aldrig ny och aldrig för 20lakan. Barnvagn har man generellt behov av väldigt mycket. Vad ligger hyrpriset på kontra beg köp utslaget över typ 3 år?Hyra en barnvagn den lilla stunden ungen är i behov av en eller lägga ut 20k som ungen växer ur direkt. Man får avgöra den biten själv.
Instämmer, Givetvis är det mycket pengar på ett bräde men barnvagn är nog en av de sista sakerna jag skulle snåla in på. Innan vi fick barn skulle jag också tyckt det var mycket pengar.Det där var helt galet på så många sätt. Först och främst köper man en rejäl barnvagn från början men aldrig ny och aldrig för 20lakan. Barnvagn har man generellt behov av väldigt mycket. Vad ligger hyrpriset på kontra beg köp utslaget över typ 3 år?
Det håller jag med om men 20 tusen är bara skrytpriser. Du får en nästan ny rejäl för 8-10. Köper ny är endast motiverat vad gäller babyskydd och ev hjälmar imo , men jag är iofs en sån där som inte kan förstå varför folk lägger 140k på en totalt ointressant klocka bara för att det står Rolex på den.Givetvis är det mycket pengar på ett bräde men barnvagn är nog en av de sista sakerna jag skulle snåla in på. Med tanke på att den kommer användas var och varannan dag under hela året så är det en ganska liten investering.
20 är helt tokigt mycket men beställer man exempelvis Bugaboo direkt från Holländsk åf kan man komma ner i pris till runt 14 inkl tillbehör.Det håller jag med om men 20 tusen är bara skrytpriser. Du får en nästan ny rejäl för 8-10. Köper ny är endast motiverat vad gäller babyskydd och ev hjälmar imo , men jag är iofs en sån där som inte kan förstå varför folk lägger 140k på en totalt ointressant klocka bara för att det står Rolex på den.
Jag har en sexåring och en till krabat på G så jag håller helt med. En sop och en handdammsugare är såå ovärderligt.Köp inte något du tror att du behöver, köp bara sådant du vet att du behöver!
Jag vill dock slå ett slag för en sopkvast med uppsamlare eller handdammsugare när ungen växer upp. Eller en hund. Det är kriminellt mycket mat på golvet.
- Barnvagnsgrejen är verkligen fullständigt ovikigt. Det är en pissing-contest mellan vissa mammor men för barnet spelar det verkligen ingen som helst roll. Den ska rulla och rymma barnet -done! För första barnet hade vi ny dyr vagn för andra barnet körde vi en begagnad Babyjogger City Elite med liggdel.
Så sant! Och med facit i hand, jag har en komplett bugaboo i garaget, förvisso använd till bägge mina tjejer men det är knappt lönt mödan att lägga eländet på blocket. Tror den kostade 12000:- ny
I detta fall kan jag instämma. Men fundera lite runt hur du ska använda grejerna. Typ inne i stan, ute i naturen, trapp eller hiss etc. Välj sedan det som är mest praktiskt. Var beredd på att det kommer bli mer än en vagn. Visst Emmaljunga är kanske billigare än en Stokke, men hur j-a kul är det att kriga med en kass placerad plastknapp som sitter gömmd och stelnar vid -2 varje gång man ska vika ihop vagnen? Eller hjul,som knappt fäster vid första snöfallet?barnvagn.... Det är något med barnvagn och kvinnor. Blev totalt 5 olika inkl en bugaboo med inköpspris på 18 bananer inkl tillbehör, chefen tyckte den var osmidig att hålla på med efter att använt den 2!!!!!! Gånger.
Som tur vill alla kvinnor innanför tullarna ha samma vagn så när skiten åkte upp på blocket var det lättare att sälja en Begagnad IPhone( ni som vet,vet)
Så de tar minimal plats. Smidigt att ha i jackfickan@DiscoPapa vacca kläder? Utveckla!
Ah, smart. Minimera skötväskan liksom. Ska testas!Så de tar minimal plats. Smidigt att ha i jackfickan