Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Robustus!Även jag har en tissot seastar 1000 automatic. Trevlig beater som funkar till bad och som bärs lite mindre om man skippar originallänken på 150 gram.
Svårfotad tavla men tavlan går från glänsande blå till svart beroende på belysning.
Finns en på bukten men tycker ändlänkarna ser väl kurvade ut...Är det någon som sitter på en originallänk till en Tissot Seastar Navigator från '70? Jag börjar tröttna på nato och läder. Alternativet är ju att köpa en noname-länk och modda egna endlinks, men det är alltid gött med original.
Den där seastaren med lemania kan flytta hem till mig så fort du tröttnat . Riktigt trevlig samlingFyller på med lite vintage!
Ett av mina första inköp och således en hedersplats i klockhyllan, en Tissot Seastar med lemania 1277 från enda tillverkningsåret 1969..
En Tissot PR 516 med cal 873 från tidigt 70-tal (tror jag...)
Och en Tissot Seastar Navigator med V7734 från senare halvan av 70-talet (tror jag...)
Tackar! Hehe ja, jag skulle behöva banta ner klocksamlingen lite men den där är fridlyst..Den där seastaren med lemania kan flytta hem till mig så fort du tröttnat . Riktigt trevlig samling
Snygg på perlon, men satt som en smäck på rally bandetVerket ska förövrigt vara ett verk mellan cal 321 och 861 vad jag har läst förut, skulle vilja ha en till i svart uttala även
Ser skitsnygg ut. Ref?Vet inte hur svår den är att hitta, ny eller begagnad. Men en sån ligger bra till som nästa Tissot inköp...
T66.1.712.31Ser skitsnygg ut. Ref?
+1 på den.Vet inte hur svår den är att hitta, ny eller begagnad. Men en sån ligger bra till som nästa Tissot inköp...
T063.617.36.037.00Min Tissot. Har inte ref nr här och nu. Men har ägt den i flera år utan en repa. Batteriet som satt i när jag köpte den höll nästan 4 år!
Går en på Kaplans imorrn..Vet inte hur svår den är att hitta, ny eller begagnad. Men en sån ligger bra till som nästa Tissot inköp...
Har en likadan, älskar den!Har helt missat att göra ett inlägg här!
Min PRS 516
Tror jag såg denna 2009-2010 och kände direkt att den ska jag ha! Jag gick då fortfarande runt med tråkiga halvtrasiga Casio quartz kronografer sen flera år. Jag kände dock att jag inte kunde unna mig en klocka för nästan 4000kr exakt då, så köpet drog ut på tiden lite, men så, för snart 4 år sen vart den äntligen min och blev då min första "riktiga" klocka. Gillar den fortfarande lika mycket, kommer aldrig sälja denna!