Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg denna idag faktiskt, men med svart urtavla och stål: https://monochrome-watches.com/tiss...iss-sports-watch-hands-on-review-specs-price/Såg denna av en slump igår på stjärnurmakarnas hemsida. Något mindre modell än vad jag brukar ha. Men ska erkänna att köpsuget kom över en.. vad säger ni om denna modell?
Fin, tidlös design på PR-516. Dock är icke vridbar bezel en total dealbreaker för mig. Originalet hade så klart vridring, så en fast bezel är väl ett sätt att tjäna pengar antar jag, men i min bok är det helgerån att nedgradera en klassisk bondklocka på det här sättet.Såg denna idag faktiskt, men med svart urtavla och stål: https://monochrome-watches.com/tiss...iss-sports-watch-hands-on-review-specs-price/
Ser ju riktigt bra ut? 37mm dessutom, trenden mot mindre klockor fortsätter.
Wow jag hade faktiskt ingen aning om att en vintage PR-516 var en bondklocka, tack, riktigt snygg dessutom.Fin, tidlös design på PR-516. Dock är icke vridbar bezel en total dealbreaker för mig. Originalet hade så klart vridring, så en fast bezel är väl ett sätt att tjäna pengar antar jag, men i min bok är det helgerån att nedgradera en klassisk bondklocka på det här sättet.
Jäkla tid det tar för dom att släppa gummibandet till prx 35mm.... väntat bra länge nu
Fast dom är riktigt korta…Kan varmt rekomendera dessa om du inte måste ha Tissot egna.
GUMMI PRX CTS FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Inte den jag länkar till. Hade det korta först. Dessa är längre "cut to size". Kan ta bild imorgon.Fast dom är riktigt korta…
Dessa är korta. https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/gummi/gummi-prx/Fast dom är riktigt korta…
Låter som att jag får göra en ny beställningInte den jag länkar till. Hade det korta först. Dessa är längre "cut to size". Kan ta bild imorgon.
Låter som att jag får göra en ny beställning
Trevligt! Justeringsmöjligheter i låset?Jag tycker det är mycket bra.
Jag tycker det är mycket bra.
Japp. 4stTrevligt! Justeringsmöjligheter i låset?
Ingen aning. Det vet nog bara @FeskarnDessa finns inte med bygel?
Hur är gummit vs. originalet?
Otroligt hur lång tid det kan ta för Tissot och trolla fram dessa... mailat de X antal gånger i över 1 år nu.
Dessa finns inte med bygel?
Hur är gummit vs. originalet?
Otroligt hur lång tid det kan ta för Tissot och trolla fram dessa... mailat de X antal gånger i över 1 år nu.
Tycker den sitter sjukt fint! Riktigt grym modell. Blev sugen på något i den färgen med nu.Blev tok sugen på denna! Vad säger ni? Bu eller bä? Att den är för stor är väl min största farhåga.
Råkade faktiskt plöja några youtubevideos häromdagen och såg det här klippet. Oväntat bra på mesh tycker jag, även brunt läder inte heller är dumt alls.Hejsan! Har haft denna gentleman ett par år och vill väcka den till liv. Har ni några tips på nya band eller själva erfarenheter? Tacksam för all inspiration.
Ååh, superbra tips! Passade bättre på läderband än jag trodde.Råkade faktiskt plöja några youtubevideos häromdagen och såg det här klippet. Oväntat bra på mesh tycker jag, även brunt läder inte heller är dumt alls.