Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, den reffen hade jag missat totalt. Betyder symbolen klockan 6 någonting speciellt?
Det är en blinkning åt brittisk militär.Wow, den reffen hade jag missat totalt. Betyder symbolen klockan 6 någonting speciellt?
Hiss eller diss för texten på boetten, det finns väl inga klockor som har stainless steel eller gold markerat på synlig sida av boetten?Min fiskeklocka
Hamilton Khaki Field Titanium
Har samma Aerouppsättning som dig, eller rättare sagt, den högra av mina är den något äldre generationen. Sjukt coola och lätta klockor.Titan åt folket...
![]()
Fräsch!Titan-Samurai på sjön!
Sjukt nöjd med denna (SBDA001)
![]()
@skyseekerTitan åt folket...
![]()
Stämmer bra det! 40 resp 43 mm!@skyseeker
En fråga om Aerospace. Den till vänster är 40mm och den högra 43mm versionen, är det korrekt?
Vad har dessa två för lug till lug avstånd? Upplever du stor skillnad i storlek på handleden?
Jag hade tidigare en 40mm som jag upplevde som perfekt storlek, tyvärr flippad sedan länge![]()
Stort tack för både mått och bilder @skyseeker!Stämmer bra det! 40 resp 43 mm!
Tycker de upplevs väldigt olika på!
40mm och titan märks knappt. Medan Evon blir mycket mer närvarande (på gott och ont). Sen finns ju mellanmodellen på 42 som inte är så dum...
Edit: 46 resp 52 - ish verkar LtL vara...
![]()
![]()
Den är riktigt braStort tack för både mått och bilder @skyseeker!
Jag tycker 40mm varianten är snyggare, kanske för den upplevs mer diskret.
Skulle gärna vilja ha en E75362 i fint skick![]()