• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjejer kan visst bära PloProf...

D

Deleted member 1265

Guest
Gillar försöket!
Men känns lite som om jag som femåring -84 skulle haft min pappas mobiltelefon i fickan!
image.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag gillar det! Skulle jag träffa denna kvinna i ett annat sammanhang med den klockan på armen hade hon verkligen imponerat på mig och fått mitt intresse big time!
Det är något med stora Omegor på vackra kvinnor! Nu talar jag om klockorna och inga metaforer för något annat! :bored:
PO45mm;

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Svårt med värdigheten med en hockeypuck på handleden. Detta oavsett puckens namn och bärarens könstillhörighet.
När skall ni lära er att klockor bör inte vara större än 40 mm.?
Du kanske skulle ta och vaxa glasögonen också. Eller låtit bli.. Vet inte vilket men uppenbarligen fungerar de inte i alla fall;-)
 

Josef B

Bestraffaren
Ni som skriver att det är sexigt, hoppas ni inser att det är Marit Paulsens handled?

FÖ så funkar den helt ok, gillar stora klockor på tjejer/kvinnor som bär dem lite casual :)
 

Anfield

Panerai
Den där vita omega var ju super grym, tycker den är mycket trevligare än svarta. Kanske man skulle börja fundera på en omega ?
 
Topp