100 % fake är vad jag tror med tanke på hans snack 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter mycket research har jag kommit fram till att det var många historier som inte höll.
Han jobbade som pilot i usa(vilket stämmer) och jobbar för Ameri Flight(vilket också stämmer) samt att han tjänade 2.4miljoner per år(vilket inte stämmer). Han fick även 300 000$ när han signade kontraktet(vilket inte stämmer).
Kollade upp lönerna som kapten på bolaget och flygplanet han kör och det var 3820$(25 000sek)/Månad. Han är andre pilot och tjänar således mindre.
Det är den här typen av människor som köper fake klockor
CASE CLOSED!
Japp. Han blev färdigutbildad för 1-2 år sedan. Han säger att han kör 5-6 flygningar i månaden också men jag vet inte vad som är standard.Vet du om han utgår från Kalifornien?
Japp. Han blev färdigutbildad för 1-2 år sedan. Han säger att han kör 5-6 flygningar i månaden också men jag vet inte vad som är standard.
Jag följde på Instagram, en svensk kille som flög Piper eller Beech eller liknande åt ett fraktbolag i Kalifornien. Han la också upp en massa bilder på klockor. Nu när jag kollar så verkar jag ha tagit bort honom. Fan, jag blev lite nyfiken.
Har denna herre på instagram nu men han har ingen bild på sin klocka. Bara bilder på sina bentleys och maseratis![]()
Efter mycket research har jag kommit fram till att det var många historier som inte höll.
Han jobbade som pilot i usa(vilket stämmer) och jobbar för Ameri Flight(vilket också stämmer) samt att han tjänade 2.4miljoner per år(vilket inte stämmer). Han fick även 300 000$ när han signade kontraktet(vilket inte stämmer).
Kollade upp lönerna som kapten på bolaget och flygplanet han kör och det var 3820$(25 000sek)/Månad. Han är andre pilot och tjänar således mindre.
Det är den här typen av människor som köper fake klockor
CASE CLOSED!
Det finns en del piloter som i princip åker runt på samma lön som en taxichaffis. Du måste flyga ett visst antal timmar per år för att behålla certet och får du inget annat jobb måste du ta det ändå.
Visst gör det säkert det, men det är svårt för mig att gissa. Men som vid alla jämförelser med löner så får man ju utgå från grundlönen. Eventuella tillägg finns ju av en anledningMåste ju tjäna mer än 25 K i månaden, lär väl komma till massa grejer på den lönen ?
Låter helt osannolikt med sådan låg lön med tanke på utbildning.
Ok, låter konstigt men så kanske det är.
Känns som en utbildning måste kosta strax under en mille iaf, inräknat allt ?
Visst gör det säkert det, men det är svårt för mig att gissa. Men som vid alla jämförelser med löner så får man ju utgå från grundlönen. Eventuella tillägg finns ju av en anledning
Givetvis, men om mesta delen av jobbet utförs under obekväma tider +traktamente osv är ju grundlönen väldigt missvisande om man har minst like mycket till i diverse tillägg.
Givetvis, men om mesta delen av jobbet utförs under obekväma tider +traktamente osv är ju grundlönen väldigt missvisande om man har minst like mycket till i diverse tillägg.
Trodde det var allmänt känt att piloter i USA framför allt tjänar sjukt dåligt, kommer ihåg piloten som nödlandade på Hudsonfloden för några år sen. Han gick ju efter det ut och beklagade att han tjänade så dåligt, vill minnas att han hade en lön på typ 25-30k... och han var ju typ 50 bast
Hade jag faktiskt ingen aning om, låter riktigt dåligt.
Låter som en riktig liten gris. Men jag skulle fortfarande hellre fråga honom i mjukt tonfall varför han beter sig så illa mot andra människor och varför han pratar så mycket om sina pengar och sina saker.
Mig veterligen får bartenders betalt och ergo "tjänar pengar"Klämde på den och synade den i minsta detalj. Armbandet kändes konstigt men jag har o andra sidan inte hållt i en riktig Hublot.
Jag försöker komma in på herrens instagram efter lite googling. Med tanke på hur han pratade om sina pengar osv så är jag rätt säker på att han har lagt upp en bild på klockan där. Lägger upp eventuell bild så fort jag fått tillgång.
En av favoritreplikerna under kvällen var när bartendern kom och plockade glas så sa han "Skillnaden på han och mig är att han plockar min disk och jag tjänar pengar". Ett riktigt svin och jag hoppas verkligen att jag får tala om för han och hans vänner att det var en kopia.