Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, så trist! Den var fin, den!Hade näst högsta budet på denna (Kaplans 3 dec):
Varför är jag så snål???!!!
MmmmmmNej, så trist! Den var fin, den!
Och ser ut som den gick för ett riktigt bra pris, dessutom. Hade du budat över hade du fortfarande fått den till ett riktigt fyndpris!
Och ser ut som den gick för ett riktigt bra pris, dessutom. Hade du budat över hade du fortfarande fått den till ett riktigt fyndpris!
Förlåt, nu fick jag slut på salt att strö i såren. Hade gärna knipt den själv, men är dålig på att kolla Kaplans.
Jag hade nog glatt gett några tusenlappar till, men det är lätt att vara efterklokInte säkert att detta var vinnarens högsta bud, dock.
...Det behöver man åtminstone alltid intala sig själv när man går förlorande ur en auktion!
Grattis till andraplatsenHade näst högsta budet på denna (Kaplans 3 dec):
Får jag fråga vad den landade på?Hade näst högsta budet på denna (Kaplans 3 dec):
7300 kr + slagavgiftFår jag fråga vad den landade på?
jo, tvåregisters brukar gå billigare, gillar casen o bezel ..Lite udda boett kanske, men...
...är inte det rejält billigt för en Chronolympic?
Det är väl bara urtavlan som är Certina original på den där? Både boett och visare ser tveksamma ut och Heuer-loggan på urverket är fejk.jo, tvåregisters brukar gå billigare, gillar casen o bezel ..
bra månader att fynda kanske?
Du har nog en poäng där!Det är väl bara urtavlan som är Certina original på den där? Både boett och visare ser tveksamma ut och Heuer-loggan på urverket är fejk.
Hade näst högsta budet på denna (Kaplans 3 dec):
vadadvvadvad+!?!Kuken...
Äsch... har redan gått över. Mög på tratten...vadadvvadvad+!?!
Redan hittat ny fix?Äsch... har redan gått över. Mög på tratten...
Håller inte på med sånt. Är helt fri från klockmissbruk. FRI! HÖR NI DET ERA JÄVLAR!!!Redan hittat ny fix?
Haha, du blir aldrig fri Gunvor det är bara en tillfällig psykos.Håller inte på med sånt. Är helt fri från klockmissbruk. FRI! HÖR NI DET ERA JÄVLAR!!!
Varför knep du inte den? Den är ju tom brandadAj, aj, aj, hade ju tänkt knipa denna. Skönt gubbling men ändå lite sportigt.