Du kanske redan fått svar i rysstråden (fast jag kan inte minnas att jag sett din fråga därinne) men det är en Vostok Amphibian SE 020678S.
(Lite oklart gällande S:et i slutet. Tror att det kan ange vad det är för armband på (eller kanske att den har glasbaksida) och den där modellen har jag sett med olika armband. Så ska du googla den så skippa S:et.)
SE innebär att det är en specialutgåva som är lite mer påkostad än vanliga Amphibians och de säljs företrädelsevis på Meranom.com. De släpps rätt sällan och tar slut väldigt fort. Just den där modellen såldes för några år sen (gissningsvis runt 2016-2017 tror jag).
De dyker upp ibland på Ebay och andra säljsajter så håll utkik. Men kolla även på Meranom då det hux flux kan dyka upp nya snygga SE-modeller. (Ibland återkommer även gamla SE-modeller men det är rätt ovanligt.)
Edit:
Förklaring gällande siffrorna i ref.numret:
De första två siffrorna, i det här fallet 02, anger boettens form och om den är polerad eller borstad. (T.ex så finns det även ett 03-case. Det ser likadant ut men har borstad finish.)
Den tredje siffran anger vilken metall det är i caset. Nuförtiden så har dock alla Amphibian-modeller rostfritt stål så därför har den siffran tappat lite av sin innebörd. Därför så brukar det lite halvslarvigt sägas att det är alla de tre första siffrorna, i det här fallet 020, som anger vad det är för case-modell.
De sista tre siffrorna ref.numret, i det här fallet 678, anger sedan vilken tavla det är (gällande Vostok kan det sitta samma tavla i olika case).
Följden av detta blir att om det är just boetten du fastnat för så kan du googla bara den, alltså; Vostok Amphibian 020 case. Och på samma sätt kan man leta efter bara tavlan om man googlar; Vostok Amphibian 678 dial.
Eftersom man kan flytta de olika tavlorna mellan alla olika case så kan man ofta hitta lösa tavlor på t.ex. Ebay. Detta är dock klart ovanligare när det gäller SE-modeller.
Ytterligare ett tillägg är att om det är just denna boett du fastnat för så används den mer i Vostoks andra kända produktlinje Komandirskie. Det kan alltså vara på sin plats att googla Vostok Komandirskie 020. Notera dock att det i den produktlinjen inte finns några SE-modeller.
Typ så..