Skulle va det då kanskeHan kanske vill ha grädde i ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle va det då kanskeHan kanske vill ha grädde i ?
Vår nytillkomna familjemedlem. 15 år och trött. Våra befintliga katter har börjat bli taskiga mot honom så hoppas verkligen det lugnar ner sig.
Vem skulle inte se nöjd ut om man fick sola skrevet så där?Jake ser så nöjd ut när han värmer skrevet i kvällssolen
Försöker som vanligt att hålla Ebbe borta från tangentbordet när jag kollar på KS. Går sådär ...
En gång när Rocky gick över mitt tangentbord så blev hela displayen flippad 90 grader. Fick googla på inställningar för att fixa till detdom där tangentborden är bra asså!
Bra att du säkrat upp med mudmaster!Liselotte gillar inte att va i famnen
Med sådana handskar passa på och doppa katten i badkaret för en liten tvätt ;-)Bra att du säkrat upp med mudmaster!
sök på större forum om katter än här så får du nog mer och snabbare input. Lycka till du och katterna!Nån som har något bra förslag på att sätta ihop två katter? Den ena är på 7 månader och blev en tiger när den lilla 12 veckorskatten kom hem idag.
Nån som har något bra förslag på att sätta ihop två katter? Den ena är på 7 månader och blev en tiger när den lilla 12 veckorskatten kom hem idag.
Den lille är inte kastrerad än. Nu kommer dom överens rätt bra, den stora leker lite hårt ibland bara men annars verkar det som att dom är kompisarHåll de åtskilda, låt de bekanta sig med varandra genom gallret ett par veckor.
Är båda kastrerade?
Beklagar, så sorgligt att höra!På dagen en månad sen min bästa vän vandrade över till andra sidan.
saknaden och tomheten går inte att beskriva.
tack, jo det var ett hårt slag att förlora henne, snart har det gått två månader men hon finns ständigt i mina tankar.Beklagar, så sorgligt att höra!
Går sådär med att inte låta honom vara på bordet, svårt att vara sträng när han är så mysig. Sen verkar för övrigt fostran på katter vara lite av en uppförsbacke
Japp, jag är nog inte bara naiv utan duktigt korkad som trodde att det skulle gå…resten av familjen gav upp för länge senFostra en katt hehe den var bra. Våra katter får vara överallt. Gav upp det där med matbordet många år sedan.