• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

BE91F2FC-6EEE-4EEB-A827-647140A8EEEF.jpeg
Vila i frid finaste Selma.

Men fy fan! Vi pratades ju vid i lördags, då väntade då på en tid hos veterinären! Blir så enormt ledsen för din skull min vän, jag beklagar verkligen sorgen för att Selma blev tvungen att lämna jordelivet, gör mig ont i både själ och hjärtat och höra att det var så illa med lilla henne :confused::heart:.

Skulle precis gå till gymmet när katten kom trippande och ville uppenbarligen någonting.
Började klappa och han ville verkligen att man skulle sätta sig.. Well well..

Så lägger han sig och beslutar att sova en stund i knät. (Första gången han frivilligt lägger sig i knät!)

Bilagor

• 3C5D5D93-6765-4857-866A-9039BB711555.jpeg
    3C5D5D93-6765-4857-866A-9039BB711555.jpeg
    463.6 KB · Visningar: 11
Skulle precis gå till gymmet när katten kom trippande och ville uppenbarligen någonting.
Började klappa och han ville verkligen att man skulle sätta sig.. Well well..

Så lägger han sig och beslutar att sova en stund i knät. (Första gången han frivilligt lägger sig i knät!)
Kul! Efter cirka 6 år så har min Baloo blivit knäkatt varje eftermiddag.

IMG_1375.jpg

Ny “feature” på vår katt - hängde örsnibb. Precis som jacket (i andra örat…) är det oklart hur hon lyckats med detta. Var förbi veterinären och allt är “normalt” utöver just att örat hänger. De konstiga är att man inte ser spår av slagsmål så hur hon lyckats med detta är över vårt/veterinärens förstånd.

Enligt honom är det 50/50 ifall örat blir normalt igen.Någon i tråden som varit med om liknande, blev det i så fall normalt? Det var 4 dagar sedan de vi upptäckte det.
Inte för att det spelar någon roll, viktigaste är att hon är frisk, men ett hängande öra göra inte underverk för hennes utseende :)
Hålla koll på grannens hund går utmärkt även med hängande örsnibb
DSC08956.jpg

Tillbaka
Topp