Vita strumpor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vita strumpor.
Försöker få Ebbe intresserad av klockor. Går sådär ...
Är det ett lodjur? Den verkar inte fatta att den är inne.Men för i helvete!!!!
Den här pinglan är för go. I helgen blev hon lite trött efter en promenad med massa intryck (gräshoppor, vind och fallande löv)
Han är i vanliga fall ingen knäkatt men har man varit på jobbet hela dagen bara MÅSTE man upp i knät en stund
Katter är fantastiska på att ge kärlek, på sitt alldeles speciella sätt…Åh den kärleksfulla blick han ger dig.
Jättesöt! Min sambo är dessutom stort Ghibli-fan och tycker namnet passar fint.Plutten 13 veckor idag, och precis 1 kg Knattarna har äntligen enats om att döpa henne till Jiji (Kikis Expressbud)
...och jag fick skämmas lite för har alltid trott Jiji var en hankattJättesöt! Min sambo är dessutom stort Ghibli-fan och tycker namnet passar fint.
Det är en hankatt, men min sambo tyckte ändå att namnet passande bra....och jag fick skämmas lite för har alltid trott Jiji var en hankatt
Du kan hälsa sambon att i japanska originalmanuset är faktiskt Jiji en hon, snurrigt värre jag vetDet är en hankatt, men min sambo tyckte ändå att namnet passande bra.