Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis Ebbe!Fan trot men Ebbe fyller 16 år idag. Tuta!
Fan trot men Ebbe fyller 16 år idag. Tuta!
Känner igen det där. Gammel katten har börjat med att öppna garderobsdörrarna och gömma sig där inne samt sova i tvättkorgen och tvättmaskin . Så fått barnsäkra dörrarnaJag undrade var katten tagit vägen men nu vet jag. Barnens smutstvättskorg…
Va? Gör gammelkatter sådär? Hade ju önskat att idiotin bara satt i när dom var/är små.Känner igen det där. Gammel katten har börjat med att öppna garderobsdörrarna och gömma sig där inne samt sova i tvättkorgen och tvättmaskin . Så fått barnsäkra dörrarna
Han har snarare blivit mer inovativ/idiot med åren Roliga är att den lilla (Nairobi) har lärt gubben ett gäng massa nya saker som han aldrig gjort förrutVa? Gör gammelkatter sådär? Hade ju önskat att idiotin bara satt i när dom var/är små.
HiHi bild på samma tema…Jag undrade var katten tagit vägen men nu vet jag. Barnens smutstvättskorg…
De vill ju bo små grottor eller håligheter. Skydd från rovfåglar etc. (De är ju inte top predator utan även bytesdjur i detvilda.) Gärna med doft av övriga "flocken". Det är så tryggt det kan bli för en kattVa? Gör gammelkatter sådär? Hade ju önskat att idiotin bara satt i när dom var/är små.
@FlipSwede kan berätta en story om katt vs rovfågelDe vill ju bo små grottor eller håligheter. Skydd från rovfåglar etc. (De är ju inte top predator utan även bytesdjur i detvilda.) Gärna med doft av övriga "flocken". Det är så tryggt det kan bli för en katt
Ja dyrt blev det iallfall....@FlipSwede kan berätta en story om katt vs rovfågel
Och här ligger jag!Här ligger jag!
Du får berätta vad som hände när du känner för detJa dyrt blev det iallfall....
@FlipSwede kan berätta
Jo, exets ena kattunge blev tagen av en duvhök som flög iväg med. Så kan det gå.Ja dyrt blev det iallfall....