• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

KaptenGrinkk

Cartier
2-Faktor
Katt i kastrull. Katt vill inte flytta på sig.
M2lEVW8.jpg
En liten Bengal på spik :p är det första Bengalen ni har?
 

240snusit

Panerai
DCECD1C8-2080-4E8C-997F-48FC920EA843.jpeg
01CE31D2-086F-4544-9CC1-E3184210A121.jpeg


Fick en chock idag när jag steg ur passagerarsätet på en bil utanför mitt hus och min kära kattgranne och goskompis Noa/"Svartnos" låg avliden i en snödriva rakt utanför dörren... jag fick tyvärr gå och säga till hans ägare om de tråkiga nyheterna. Vill inte vara deppig, men snarare säga att jag kommer sakna min lilla kompis som kom över flera dagar i veckan för lite mys (oftast när jag är lite lagom sen och ska ta cykeln till jobbet) och jag hoppas att ni och era kissar har det bra; katter är bland det härligaste här i livet tycker jag och hoppas att ni bara har det bäst med era. (Och till den h*rungen som kör så snabbt att han kör ihjäl en katt mitt på blanka dagen på en 30 väg i villaort... jag hoppas får en förjävlig jul och det sämsta nya år du kan få)
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Andra katten jag förlorar av en påkörning.. jag kanske var för naiv då den förra var extremt oförsiktig och denna herre var så försiktig hela tiden. Men idag är en deppig dag. 💔 Av alla katter jag växt upp med och haft i vuxen ålder så hade han kanske den bästa personligheten.
IMG_20221206_104934.jpg


Så tråkigt att höra...
Det är en svår balansgång för kattägare vars katter som är vana att gå ut / vill gå ut. Svårt att plötsligt säga nej.
 

Utvisaren

Patek
DCECD1C8-2080-4E8C-997F-48FC920EA843.jpeg
01CE31D2-086F-4544-9CC1-E3184210A121.jpeg


Fick en chock idag när jag steg ur passagerarsätet på en bil utanför mitt hus och min kära kattgranne och goskompis Noa/"Svartnos" låg avliden i en snödriva rakt utanför dörren... jag fick tyvärr gå och säga till hans ägare om de tråkiga nyheterna. Vill inte vara deppig, men snarare säga att jag kommer sakna min lilla kompis som kom över flera dagar i veckan för lite mys (oftast när jag är lite lagom sen och ska ta cykeln till jobbet) och jag hoppas att ni och era kissar har det bra; katter är bland det härligaste här i livet tycker jag och hoppas att ni bara har det bäst med era. (Och till den h*rungen som kör så snabbt att han kör ihjäl en katt mitt på blanka dagen på en 30 väg i villaort... jag hoppas får en förjävlig jul och det sämsta nya år du kan få)
Olyckor kan hända. Men att inte ens stanna, kolla och meddela någon... det finns en särskild plats i helvetet för sådana as. Och sönderskurna däck i detta livet om jag ser reg numret. 😡
 
Topp