Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man glömmer dom aldrig. Det ska man inte heller göra.Hittade denna bilden på Klasse, fakk va jag saknar dig min stora lilla KOMPIS! Men du har garanterat kul uppe i katthimlen
![]()
Vi glömmer dom aldrig. Dom var ju familjemedlemmar.Hittade en gammal bild på Selma, den katten är sjukt saknad.![]()
Ja i allra högsta grad familjemedlemmarVi glömmer dom aldrig. Dom var ju familjemedlemmar.
Är det bara jag eller har ni också möbler som är katternas?
![]()
Att säga att du är lite vägen Bulleglufsen är en ren underdrift!
Hur ska jag kunna betala räkningarna ifall du ligger på dom Kompis
Ha! Betala räkningar, ser ju att du handlar klockaAtt säga att du är lite vägen Bulleglufsen är en ren underdrift!
Hoppas han hjälper dig komma ihåg att deklarera!Att säga att du är lite vägen Bulleglufsen är en ren underdrift!
Såklart, det är en så kallad rivisorHoppas han hjälper dig komma ihåg att deklarera!
Ha! Betala räkningar, ser ju att du handlar klocka![]()
BuLLis fel att det blev ett klockköp
Nu kunde jag inte hålla mig längre, var hos en Hyresgäst idag! Han gav mig en liten demonstration med sin 8-serie, och det övertygade mig, trots att AW har ruggigt dålig batteritid mot min GARMIN Forerunner.
![]()