Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herregud så sööööt !16 veckor gammal Devon Rex tjej, vi har fullt upp…![]()
![]()
Kan rekommendera rasen, otroligt social, pigg & alertHerregud så sööööt !
Vi sörjer vår älskade katt och till slut så blir det en eller två, jag kan inte leva utan katt !
Ser stor ut!Att jag har missat den här tråden! Här är mina två sphynx. Helt underbara rackare som aldrig lämnar någon i familjens sida. Livet med sphynx är som på bilden: de är sociala, med på alla äventyr och bestyr hemma, sitter gärna på axeln eller blir burna och de är investerade i precis allt man gör. De är intelligenta, väldigt vänliga och de pratar hela tiden förutom när de sover. De är varma som attan att ta på och de ligger gärna insvepta i en filt eller ett täcke när de vilar.
Byta band på klocka? Två extra urmakare som skruvar.
Städa i uterummet? Två extra vaktmästare som kollar allt.
Laga mat? Sitter på axeln eller diskbänken och godkänner allt.
![]()
Haha. Den mörka är väldigt stor för att vara sphynx. Nu luras perspektivet lite måste sägas. Väger i topp på skalan, dvs dryga 6 kg. I verkligheten är de inte så långt från varandra i längd och höjd.Ser stor ut!
Vad väger den in på, den som står på bakbenen?