Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger något i det. Men vi blir rånade på två poäng idag.Kryss borta, vinst hemma mot topplagen räcker lång.
Nja va.......var på plats och led i 97 min.......Malmö blev inte rånade.....men alla andra blev det! Malmö var det bättre laget, men förvaltningen var svag.Ligger något i det. Men vi blir rånade på två poäng idag.
Kan köpa att förvaltningen var svag men tycker fortfarande att situationen med AC var solklar. Straff där och matchbilden hade ändrat sig. Från ett ganska så passivt hemmalag, hade ju varit tvungen att kliva upp och öppna upp spelet. Det hade ju öppnat för oss. Köper att ni skulle haft mål istället för offsiden men det var efter AC. Granli är svår att se för domarna, även med den nya regeln.Nja va.......var på plats och led i 97 min.......Malmö blev inte rånade.....men alla andra blev det! Malmö var det bättre laget, men förvaltningen var svag.
Tycker handsen var än mer tydlig än kapningen av AC. Av de tre viktigaste situationerna i matchen så missar domaren allaKan köpa att förvaltningen var svag men tycker fortfarande att situationen med AC var solklar. Straff där och matchbilden hade ändrat sig. Från ett ganska så passivt hemmalag, hade ju varit tvungen att kliva upp och öppna upp spelet. Det hade ju öppnat för oss. Köper att ni skulle haft mål istället för offsiden men det var efter AC. Granli är svår att se för domarna, även med den nya regeln.
Till sist som grädde på moset: planen, bedrövlig...
Planen är skräp och en skam, pinsamt att det tillåts. En effekt av att inte kunna ”äga” sin egen arena...... usch.Kan köpa att förvaltningen var svag men tycker fortfarande att situationen med AC var solklar. Straff där och matchbilden hade ändrat sig. Från ett ganska så passivt hemmalag, hade ju varit tvungen att kliva upp och öppna upp spelet. Det hade ju öppnat för oss. Köper att ni skulle haft mål istället för offsiden men det var efter AC. Granli är svår att se för domarna, även med den nya regeln.
Till sist som grädde på moset: planen, bedrövlig...
Att han kommer undan kort på den är skandal.Fy fan vilken ful stämpling Radetinac gör
Hoppas verkligen inte Traustasons karriär är slut...
Jag tycker mig se bänkar från ölkaféetDå kör vi
Sjung för mig ikväll.Då kör vi
NyhavnJag tycker mig se bänkar från ölkaféet
Fan, jag var lugn i våras att vi skulle ta ett nytt guld. Nu ser det inte alls ljust ut.På plats idag.
Mycket märklig match. Svajig domarinsats, mycket vilja och kamp.
Tycker dock att vi var närmst tre poäng idag.
Får helt enkelt sluta kryssa och börja vinna resterande.Fan, jag var lugn i våras att vi skulle ta ett nytt guld. Nu ser det inte alls ljust ut.
utgår ifrån bra tryck på läktaren.Nu kör vi
Rätt så bra från ståplats, tur kan inte hörde dif nån gång.utgår ifrån bra tryck på läktaren.