RosaCasio
Basic
Bilder från London.
Redigt avundsjuk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilder från London.
Grym upplevelseRedigt avundsjuk.
Trevlig tillställning och trevlig läsning.
Jag är också här! Kom förbi och säg hej.Ses ikväll, jag finns på läktaren och har något himmelsblått på mig om någon vill hälsa!
Var med vår treåring på dagens match och han tyckte det var hemskt att alla skrek haha. Gick ut efter 35 min till den nya lekplatsen precis utanför så såg inte mycket av matchen. Men att rada upp vinster när spelet inte ser speciellt bra ut är ju härligt.Svårt att skriva något, inga fantastiska matcher den senaste tiden, men vi vinner ändå. Skäms lite, men ändå rätt skönt.
vad händer när de andra får mer motvind mot oss? Eller vad händer när vi rullar igång på riktigt? När passningarna sitter? Idag mot Kalmar var det trevligt att se aggressiviteten i bollpress.
Klasskillnad i dag också. Nu är det press på övriga att jaga i kapp. En seger mot HIF och vårsäsongen får godkäntKlasskillnad idag.
Usch vad nervös man var på läktaren idag.Klasskillnad i dag också. Nu är det press på övriga att jaga i kapp. En seger mot HIF och vårsäsongen får godkänt
Håller med, var en riktigt jobbigt en period på läktaren, satt sjukt långt inne kändes det som. Bra spel och press i perioder, men satan vad missade chanser, en annan skön grej är Christoffer Ekmarks referat: https://skanesport.se/2019/05/28/ac-som-en-varm-ersattningsbuss/Usch vad nervös man var på läktaren idag.
Ska upp mot heif och derby lever ju alltid sina egna liv, kan nog bli skoj.
Skönt skriven av Christoffer EkmarkHåller med, var en riktigt jobbigt en period på läktaren, satt sjukt långt inne kändes det som. Bra spel och press i perioder, men satan vad missade chanser, en annan skön grej är Christoffer Ekmarks referat: https://skanesport.se/2019/05/28/ac-som-en-varm-ersattningsbuss/
Jag visste att du var en att lita på!Enkel seger mot HIF idag! Är nog första gången jag skriver i denna tråd, men jag har varit MFF supporter sedan mitten av 70-talet. Det var på den gamla goda tiden då Janne Möller stod i mål, med den mångsidiga Bosse Larsson, mittfältaren Staffan Tapper, Vikingen Thomas Sjöberg på topp, Ja listan kan göras lång!