• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Bilder från London.
20190221_210148.jpg
20190221_220209.jpg
20190221_185839.jpg

Redigt avundsjuk.

Knappt värt att sitta och frysa för men rätt många chanser ändå att avgöra på (Häcken med för den delen), Traustassons 2 skott och straffen främst... såg ut som att det var första gången för säsongen spelarna träffades, förvånansvärt icke samspelta och massor med enkla misstag och tappade bollar..

Svårt att skriva något, inga fantastiska matcher den senaste tiden, men vi vinner ändå. Skäms lite, men ändå rätt skönt.
vad händer när de andra får mer motvind mot oss? Eller vad händer när vi rullar igång på riktigt? När passningarna sitter? Idag mot Kalmar var det trevligt att se aggressiviteten i bollpress.

Svårt att skriva något, inga fantastiska matcher den senaste tiden, men vi vinner ändå. Skäms lite, men ändå rätt skönt.
vad händer när de andra får mer motvind mot oss? Eller vad händer när vi rullar igång på riktigt? När passningarna sitter? Idag mot Kalmar var det trevligt att se aggressiviteten i bollpress.
Var med vår treåring på dagens match och han tyckte det var hemskt att alla skrek haha. Gick ut efter 35 min till den nya lekplatsen precis utanför så såg inte mycket av matchen. Men att rada upp vinster när spelet inte ser speciellt bra ut är ju härligt.

Upp till bevis på lördag, dags att dra ifrån.
Har en biljett över till ståplats eftersom jag lyckats dubbelboka mig om någon är sugen.

Härligt att vara på plats och se en riktig överkörning. Ännu en gång missar vi straff, hur är det möjligt?!

Enkel seger mot HIF idag! Är nog första gången jag skriver i denna tråd, men jag har varit MFF supporter sedan mitten av 70-talet. Det var på den gamla goda tiden då Janne Möller stod i mål, med den mångsidiga Bosse Larsson, mittfältaren Staffan Tapper, Vikingen Thomas Sjöberg på topp, Ja listan kan göras lång!

08A71A64-BC8B-4573-8C0F-B4B1E761A01B.jpeg
E984C853-F4B2-4A8C-A78D-1FED298427E9.jpeg
89F4475E-D5EE-434C-885E-D969E14AC3C3.jpeg

Senast ändrad:
Enkel seger mot HIF idag! Är nog första gången jag skriver i denna tråd, men jag har varit MFF supporter sedan mitten av 70-talet. Det var på den gamla goda tiden då Janne Möller stod i mål, med den mångsidiga Bosse Larsson, mittfältaren Staffan Tapper, Vikingen Thomas Sjöberg på topp, Ja listan kan göras lång!

08A71A64-BC8B-4573-8C0F-B4B1E761A01B.jpeg
E984C853-F4B2-4A8C-A78D-1FED298427E9.jpeg
89F4475E-D5EE-434C-885E-D969E14AC3C3.jpeg
Jag visste att du var en att lita på! :)

Tillbaka
Topp