• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Ja det blir intressant att se hur HR tar sig an denna svacka. Jag tycker han iaf sätter in rätt spelare från start de senaste två matcherna och inte stökar till det så mycket. Spelar bra större delen igår och resultatet speglar inte matchen riktigt.
Hoppas på lite mer stabilitet bakåt med nya målvakten och iom Eriks skada så blir det mer möjligheter för de yngre att visa upp sig. Jag tror hösten blir bättre för en gångs skull.

Tycker de ser ganska glada ut på träningar osv. ( Fat and happy??)
Var en intressant artikel i Sydsvenskan i helgen om att vi har en generation som är 10-15år som har en skev bild av hur Malmö är. Har ju mest varit ordentlig medgång.
Att när allsvenskan börjar fråga om man får springa in på planen i November eftersom vi alltid vinner…

Tror avsaknaden av Dahlin gör mycket för tryggheten.
Diawara skulle så här i efterhand haft lite mer tålamod.

Alltid lätt och sitta på läktaren i efterhand och hitta fel.
Men jag tror att de saker som är till grund för situationen är:
  • Rotationen -->Verkar ha skapat en osäkerhet på planen
  • Skador på ledare på planen --> Svårt att ersätta
  • Försäljningar --> Tar tid för nya spelare att lära sig spelidén, tog ett år för LBJ att bli den spelare han är nu.
  • Målvakt --> Friedrich håller inte, läge för Ellborg fram till Olsen kommer hem.

Jag hade önskar att man backat bandet och försökt hitta tillbaka till basic--> fullt fokus på försvarsspel tills man kan spela 90 minuter tryggt

Var en intressant artikel i Sydsvenskan i helgen om att vi har en generation som är 10-15år som har en skev bild av hur Malmö är. Har ju mest varit ordentlig medgång.
Att när allsvenskan börjar fråga om man får springa in på planen i November eftersom vi alltid vinner…
Jag är lite rädd att en hel del av våra spelare har samma tankegångar. Att när du väl kommit till Malmö FF eller tagit klivet upp i A-laget så kommer de att vinna. Samtliga spelar verkar inte riktigt förstå att de måste göra jobbet och att det är de som är laget.

I med och motgång. Nu kör vi!

IMG_6558.jpeg

Tillbaka
Topp