Moody
Guld
Håller med första två målen skulle inte varit något problem. Ser fram emot när Ritola ska spela sin första match!Möjligtvis en poäng iaf... Men DIF är svåra på bortaplan! Haukeland får ta på sig de första två målen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med första två målen skulle inte varit något problem. Ser fram emot när Ritola ska spela sin första match!Möjligtvis en poäng iaf... Men DIF är svåra på bortaplan! Haukeland får ta på sig de första två målen.
Går du ofta på match?Ingen som ska dit nästa lördag?
Nja, en har jag varit på hitills men blir 3st nu i februari självdå?Går du ofta på match?
Ja det händer absolutNja, en har jag varit på hitills men blir 3st nu i februari självdå?
Vi kanske skulle ta en mini "gtg" någon gångJa det händer absolut
Nej, men 3 poäng + förlust för Örebro skulle sitta som en smäck. Bra att Haukeland får stå tycker jag!Någon som ska på matchen i Karlstad idag?
Såg du matchen på tv?Nej, men 3 poäng + förlust för Örebro skulle sitta som en smäck. Bra att Haukeland får stå tycker jag!
Bara delar.. C-More hackar ganska mycket för mig. Hur var matchen?Såg du matchen på tv?
Hahah låter kul, ska hålla utkik efter honom! tror inte heller vi sitter nära varandra eftersom jag ska stå på norraKommer också vara på plats på lördag, misstänker dock starkt att vi inte sitter bredvid varandra
Vi åker upp med en kompis som fyller 40, han är urleksing, men bor numera i Örebro.
Hans största hatobjekt på denna jord är Weinstock, dagen till ära kommer han därför att bära en neongul tröja, med en bild på honom och W tillsammans med texten IWEINSTOCK!
Ser du honom, så är jag säkert inte långt därifrån
Snackade även med lite trevligt folk på Leksands kansli, det skulle fixa så han kommer på jumbotronen också.
Det ska du vara riktigt glad överJag är i vuxen ålder grymt glad att min morfar och morbror som skolade in mig i idrottens värld inte hade tex DIF som sitt lag...
Hahah låter kul, ska hålla utkik efter honom! tror inte heller vi sitter nära varandra eftersom jag ska stå på norra
Hahahah, jag säger hej om jag ser er!"Hämtar honom om en halvtimme
Är det ni som sitter på kortsidan framför klacken?"Hämtar honom om en halvtimme
Sorry, missade att svara tidigare.Är det ni som sitter på kortsidan framför klacken?
Såg honom hela tiden hur hördes leksands klacken jämfört med örebros från där ni satt?Sorry, missade att svara tidigare.
Japp, han syntes bra har jag fått rapporer om
Hahah bra, det var syftet, liksomSåg honom hela tiden hur hördes leksands klacken jämfört med örebros från där ni satt?
Fan synd att jag inte såg er på nära håll, hade utan tvekan gått fram och sagt några ordHahah bra, det var syftet, liksom
Leksandsklacken hörs väl alltid bra!
Men från vår position, hördes Örebroklacken mer, givetvis för att vi nästan satt i den.
Bra stämningen överlag i arenan, många trevliga leksingar som ville snacka med "killen i gula tröjan".