Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Whats not to like???
Finns inga vinterproblem söder om Umeå om man bara är tillräckligt långt söderut. Så här såg det ut häromveckan i Honolulu.Hellre en meter snö än slask.
Jag förstår inte hur man klarar en vinter söder om Umeå, och då är jag inte en utomhusmänniska.
Så rätt...!!Denna tråd är för oss som gillar sommaren mer en vintern med sin snö och kyla, i denna tråd får man spy galla på allt vad vintern har att erbjuda.
Så vad kommer det för gott med den här jävla vintern och snön, kom nu inte dragandes med det gamla argumentet att det blir ljusare för det håller inte som ett bra och 100% argument. Sommar = ljust länge, både från morgon till kväll, BAM! In your face motherfuckers, i rest my case!
Allt blir så mycket jobbigare och då menar jag allt. Det måste skottas, bilen blir både igen snöad och igen isad och det är fan inte så kul. Kom nu inte och säg att man kan ställa in den i ett garage, visst kan man det, men inte fan finns det garage överallt där man behöver parkera.
Man måste även klä på sig massor av kläder, SUCK, du kan ej heller bära flipp-flopp och shorts, man kan inte glida runt i sin cabriolet nercabbad, visst kan man, men det är nog fan inte så skönt skulle jag tänka mig, om du nu inte är en isbjörn eller en pingvin. Någon kommer att säga att man kan åka skidor och skridskor, ja, det kan man, men det kan man även på sommaren, du kan åka både rullskidor och rullskridskor, vill man åka skidor på vattnet så går även det bra.
Det blir även dyrare drivkostnad för oss som har hus, nu har jag sådan tur att jag kan elda då vi har en gjutjärnskamin som fördelar värmen på ett grymt bra sätt.
Denna lista kan göras hur lång som helst, och mig veterligen så kan jag inte komma på något positivt med snön och kylan. För jag har hellre sommar och sol, trots att den för med sig massor av, mygg, flugor och getingar. Är lätt pollen allergiker, men hellre lite snorig, att det kliar i ögonen, en massor av det vita HELVETET!
Inte dåligt av en svenne att ha en snyggare igloo än vad eskimåerna har.
MKRGG shot .
Snö, FUCK OFF.
Dock tur att man har denna. Men som sagt var, jag sitter hellre på min åkgräsklippare än att jag muppar omkring med denna snöslunga.
Men trots allt så blir det så mycket lättare när man ska ta bort skiten från backen.
Positivt med sommaren!
- Det är varmt och skönt för det mesta.
- Du kan springa runt naken i det varma vädret om du vill det och få sol på dig.
- Du kan sitta ute på någon schysst bar och ta en öl eller två.
- Mycket trevligare att ha en grillkväll med sina vänner med god mat och dryck.
- Kan spela långgolf.
- Spela tennis på grus.
- Åka båt en riktigt varm och skön sommardag.
- Man kan åka öppet med bilen sin och lapa sol samtidigt.
- Man behöver inte ha så mycket kläder på sig.
- För dom som inte är badkrukor som jag själv så går det utmärkt att åka och bada någonstans ute.
- Det är ljust länge, och det medför att man mår bättre i längden.
- Man kan vara ute så mycket mer.
- Man kan åka iväg och fiska utan att man behöver ta med sig det där jävla pimpelspöet.
- Billigare drivkostnader för oss som har hus.
- Man slipper att skotta snö.
- Man slipper att få biljäveln nedsnöad och igenisad.
- Man kan vara ute och cykla långt på sin träningshoj.
- Man får åka åkgräsklippare.
- Man får både fira midsommar och ha kräftpremiär.
- Har man tur så kan man plocka kantareller i mitten på sommaren.
- En lång semester nalkas.
Måste finnas fler än jag som är snö HATERS!
Någon blev utan julklappar känns det som?Haha tack för sköna skratt! Jag avskyr snö, kyla och allt som har ned jul att göra.
Antar att du trivs i Melbourne.... Bodde själv i Sydney på slutet av 90 talet. Australien är niceJag löste det genom att flytta hit
Fan vad jag hatar snö och slask
Ahhhh! Frankfurt! Passa på att besöka SinnJag löste det genom att flytta hit
Fan vad jag hatar snö och slask
Visst, se på foton går bra.Whats not to like???
Jag jobbar ute idag. - 20Visst, se på foton går bra.
Trivs mycket dåligt med vintern. Mörker, kyla och snö är inte för mig.
Se så djävligt det blir!
Miata sport.