Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var försiktig när du dricker ur, du kan få verk i magen.Jag äter inte klockor men jag dricker gärna ur.
Jag äter inte klockor men jag dricker gärna ur.
Vilka ska man ringa om man har tappat bort sin klocka?
- SJ, dom är bra på att spåra ur.
Härligt med klockskämt! Mer, mer!Var försiktig när du dricker ur, du kan få verk i magen.
Tog ett tagVad sa den ledsna prästen?
I'm the präst...
Tog ett tag
I’m depressed. I’m the prästFattar inte än.
hahah vet inte riktigt varför det var så roligt just nu.... men haha den satte sig.
I stil med PST/Q:s rad "den som väntar på något gott kan dra åt helvete".Den var rolig. De där klämkäcka visdomsorden som folk ibland har på tapeten hemma, löjliga fraser som carpe diem och liknande, är ju högirritationsmoment. Den du postade förtjänar en egen plats på kylskåpsdörren.
Hörde du förresten om styckmordet i Sydafrika?Vad heter Nelson Mandelas snåla bror?
Måste Mandela