Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klassiker. Lite rolig men också bra kandidat till pappaskämt!Nu är det ju förresten påsk strax! Missa inte chansen att dra ett riktigt practical pappaskämt!
Jättebra!
Måste personligen tycka att det här är skitkul mest för att det tog lite för lång tid att rita...
Men vad gör man inte för att vara lite lustig ibland?!
Vad använder du för program att rita i?
Måste personligen tycka att det här är skitkul mest för att det tog lite för lång tid att rita...
Men vad gör man inte för att vara lite lustig ibland?!
Tackar!Jättebra!
Uteslutande Adobe IllustratorVad använder du för program att rita i?
Slutade som grafiker -12 och har inte rört programmen sedan dess. Illustrator var ett favoritprogramTackar!
Uteslutande Adobe Illustrator
Jag fick egentligen aldrig börja. Utbildade mig på 00-talet men jobbade med annat och illustrerade på fritiden. Har alltid ritat logotyper och reklammaterial åt företagen jag jobbat åt och även frilansat lite, men har aldrig fått in en fot någonstans. Har en enorm portfolio som ingen får någon glädje av, så det var kul att fontratten gick hem!Slutade som grafiker -12 och har inte rört programmen sedan dess. Illustrator var ett favoritprogram
Stiligt! Det är ett både kompetent och roligt programJag fick egentligen aldrig börja. Utbildade mig på 00-talet men jobbade med annat och illustrerade på fritiden. Har alltid ritat logotyper och reklammaterial åt företagen jag jobbat åt och även frilansat lite, men har aldrig fått in en fot någonstans. Har en enorm portfolio som ingen får någon glädje av, så det var kul att fontratten gick hem!
Ritade den här åt ett bryggeri som skulle brygga en öl med te. Etiketten fick inte vara snuskig men skulle anspela på teabagging. Jag var nöjd. Ölet bryggdes aldrig och nu bjuder jag er på den istället.
Enjoy!
Utnyttjar inte en tiondel av vad det programmet har att erbjuda. När jag läste desktop publishing fokuserade vi på InDesign, men det har jag aldrig haft någon direkt nytta av. Använde det på en krog för att layouta menyer, i övrigt har det varit Illustrator rakt igenom.Stiligt! Det är ett både kompetent och roligt program