FrankyFourFingers
Silver
Ännu mer nostalgi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu mer nostalgi.
Härligt! Sjukt kul att gräva fram gamla grejer från barndomen. Sparade box och manual till allt redan som barn har jag märkt.Typ det enda färdiga setet jag fick som barn! Älskart!
Den verkar vara värd närmare 2000kr som oöppnad vad jag förstår. Det kan ju vara bra att känna till innan du bestämmer dig.Hittade den här i en låda hos min mor.
Öppnad förpackning, men påsarna är oöppnade och jag tror alla delar finns...
Varken jag eller mor vet varifrån den kommer eller varför den inte blivit ihopbyggd, för jag vet att jag hade en exakt likadan som liten (finns såklart kvar i molekyler nånstans också)
Stora frågan är bara om man ska bygga denna eller inte
Försökte också googla och hittade väldigt olika. Den är ju öppnad, även om den inte är byggd, så det drar nog ner värdet en del ocksåDen verkar vara värd närmare 2000kr som oöppnad vad jag förstår. Det kan ju vara bra att känna till innan du bestämmer dig.