FrankyFourFingers
Silver
Ännu mer nostalgi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu mer nostalgi.
![]()
![]()
![]()
Härligt!Typ det enda färdiga setet jag fick som barn! Älskart!
Den verkar vara värd närmare 2000kr som oöppnad vad jag förstår. Det kan ju vara bra att känna till innan du bestämmer dig.Hittade den här i en låda hos min mor.
Öppnad förpackning, men påsarna är oöppnade och jag tror alla delar finns...
Varken jag eller mor vet varifrån den kommer eller varför den inte blivit ihopbyggd, för jag vet att jag hade en exakt likadan som liten (finns såklart kvar i molekyler nånstans också)
Stora frågan är bara om man ska bygga denna eller inte
![]()
Försökte också googla och hittade väldigt olika. Den är ju öppnad, även om den inte är byggd, så det drar nog ner värdet en del ocksåDen verkar vara värd närmare 2000kr som oöppnad vad jag förstår. Det kan ju vara bra att känna till innan du bestämmer dig.
Va stor den blev ihopbyggdDet är nog mer än 40 år sen jag byggde Lego själv senast. De senaste 30 åren har jag dock köpt rätt mycket Lego till min systers barn och på senare tid deras barn. Lego var alltid min favoritleksak och när tekniklego kom så hade jag några av de första. Minns en gul gaffeltruck och blå bil, de finns kvar i mitt föräldrahem.
Under förra året kom dock en ny modell som jag kände att jag måste ha. När jag var handlade julklappar så var den slut hos Lekhörnan i byn, men när jag var där i dag och köpte ett par askar till syrrans barnbarn så stod det två på hyllan; så då var jag tvungen att slå till!
Eftersom trådens regler föreskriver en klocka så ställde jag min Omega Seamaster Professional 2541.80.00 framför.
![]()
Va stor den blev ihopbyggd![]()
Tackar, blev tillslut en Ornithopter.För er som är sugna på något nytt meditativt så finns det lite 25% rabatter på toyspace just nu såg jag, https://toyspace.se/lego-live-shopping
Snyggt, byggt själv och kan bara rekommendera! plus kul med Stellan som figur ^^Tackar, blev tillslut en Ornithopter.