• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

500EDEBC-752B-4BC3-AC54-A685F52CAA01.jpeg

Testade denna nyss men han inte knäppa en bild innan den var slut. Ja så bra var den så fick låna en bild från untapped 😅

Frugans bästa väninna: "du har alltid massa rolig och ovanlig öl hemma så nu har jag handlat en del från tillfälligt sortiment inför ikväll"

Sjukt gulligt av henne! Fanns massa mer men fick på vinet sen romdrinkar sen whiskeyn så 🤷🏻‍♂️

IMG_20230121_203624.jpg

IMG_20230122_001831.jpg

Dålig aktivitet från min sida på sistone.

Kul att Omnipollo nu börjar få till deras ipor, denna va ruskigt bra, såpass att jag köpte tre.

Annars en stout från Estland med bisongrass(doftmyskgräs). Jag känner framförallt kardemumma/kanel och eller kanske lite äppelpaj toner till det. God är den iaf!
3EB0C6C6-D2E6-4A6C-A850-C9C8C28CBDE6.jpeg

Victory at Sea från 2018 tillsammans med några lyxiga praliner ikväll sämre kan man ha det!

5C94B5E1-80CE-4C6D-93F2-57A8937E1062.jpeg

Fantastiskt bra den där. Hittade fem stycken i förrådet när jag inventerade, tre aged, en vanlig och en peanut. 😊 Synd att bolaget i princip helt har slutat ta in öl från Ballast Point. 🙁
Fantastiskt bra öl från Ballast Point helt enkelt, hoppas jag får chansen att köpa igen

Tillbaka
Topp